Romance of the Three Kingdoms VI (1998)

Alternatieve titels: Romance of the Three Kingdoms VI: Awakening of the Dragon | Sangokushi VI | Sanguozhi 6

PC / PlayStation / PlayStation Portable
Strategy / Simulation

Ontwikkeld door Koei
Uitgegeven door Koei

De 'Three Kingdoms' Periode, was er een met constante oorlog tussen de Wu, Shu en Wei empires, waar het feodale China van het jaar 200 zeer ernstig onder leed. Kan jij je gebied staande houden tegen de hordes rebellen, soldaten en vandalen en je volk beschermen tegen de droogtes en de dreigende pest? Gezegd wordt dat de oeroude kracht van de draak het land weer voor eeuwig kan herenigen en terug naar vrede kan brengen. Welke krijgsheer die bezit, hij zal zijn volk zeker naar betere tijden weten te brengen.