Crash Bandicoot: Warped (1998)

Alternatieve titel: Crash Bandicoot 3: Warped

PlayStation / PlayStation 3 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Naughty Dog

Brokstukken van Cortex' ontplofde ruimtestation uit crash zijn vorige avontuur razen richting aarde. Daar knallen ze recht op de tempel waar de kwaadaardige Uka Uka opgesloten zit. Door de knal en explosie van de tempel, kan Uka Uka ontsnappen. Hij roept de hulp in van de slinkse Nefarious Tropy. Die heeft een machine gemaakt, de 'Time Twister', waarmee de schurken door de tijd kunnen reizen en daar alle krachtkristallen kunnen halen die ze nodig hebben om de wereldmacht te grijpen. Crash Bandicoot staat weer klaar voor een nieuw avontuur en gebruikt de Time Twister om de krachtkristallen te halen vóór de schurken deze kunnen bemachtigen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.