Lethal Weapon (1992)

Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Game Boy / Nintendo Entertainment System / PC / Super NES
Action / Platform

Ontwikkeld door Ocean
Uitgegeven door Ocean

Dit spel is gebaseerd op de gelijknamige film die het begin was van een filmreeks. Je kunt in de huid kruipen van zowel Martin Riggs als Roger Murtaugh. Spring, zwem, schop en schiet je door elk van de vier levels heen, waarna je het eindlevel mag spelen.

avatar van PC.ENGINE.FAN
1,5
Ik ben ook liefhebber van de filmreeks dus ik vraag me hierbij af wat het verband is met de motion pictures? Wat is dit voor fantasiemuziek en out-of-place rare missions. Waar moest Martin Riggs dan in een haven over hijskranen springen? Welk moment heb ik gemist waarin er met vlammenwerpers en bazooka's werden geschoten? Help me ff, dat was niet in de film, of welke film dan ook gezien de titel niet aangeeft om welk LW deel dit gaat. Policenauts heeft nog meer met de films te maken dan deze games met dezelfde titel. Wat maakt het ook uit, ze waren allemaal wel slecht. NES game was niks aan, SNES versie ook erg slecht zeker gezien de capaciteiten van die console. Persoonlijk dieptepunt vind ik nog wel dat een paar vijanden in deze game er precies zo uitzien als Martin Riggs maar dan met een andere kleur jas..ja..geef een paar sprites andere kleuren en wij gamers zullen het verschil niet meer zien.