This Is Football (1999)

Alternatieve titel: TIF

PlayStation
Sports

Ontwikkeld door Sony

In This is Football ligt de nadruk op realisme. Het spel is bevat vijfduizend herkenbare spelers, 230 clubteams en verscheidene Europese stadions. Verder zijn er twintig verschillende toernooien om aan deel te nemen en het is mogelijk om met beroemde teams uit het verleden te spelen.

avatar van Paap
Jammer van de lage score. Ik vond dit destijds toch wel een erg toffe game. Leuker dan de Fifa-serie eigenlijk. Jammer dat ik PES toen nog links liet liggen (om het ontbreken van licenties geloof ik ). Maargoed, toffe game. Commentaar van Hugo Walker Springen vanneer de keeper van de tegenpartij uittrapte (Lelijke) schwalbes