Alien Resurrection (2000)

PlayStation
Shooter / Action

Ontwikkeld door Argonaut
Uitgegeven door Fox

Van overgebleven DNA, weten wetenschappers van de Weyland-Yutani Corporation het lichaam van Ellen Ripley te clonen. Zo willen ze de koningin alien, die zichzelf in haar lichaam genesteld had, terug te halen, om een nieuw ras te creëren, voor militaire doeleinden. Maar al snel gaat er iets mis en zijn de ruimtestations, de U.S.M. Auriga en de U.S.M. Betty overrompeld door aliens. Het is aan vers geclonede legerveteraan Ripley en haar nieuwe collega's Call, DiStephano en Christie om deze plaag te vernietigen en veilig terug te keren naar Aarde.

Vette cover!

Dr. Salvador
Inderdaad!

avatar van Feyenoord100jaar
Doet me aan mij denken, toen ik nog geen beugel had.

Dr. Salvador

avatar van anders99
Een zeer spannend en angstaanjagend spel.Nu is het natuurlijk al erg verouderd maar toch nog altijd een zeer leuk spel.