Street Racer (1994)

Commodore Amiga / Game Boy / PC / PlayStation / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Racing

Ontwikkeld door Vivid Image
Uitgegeven door Ubisoft

Kies een van de karakters en race met zijn allen tegen elkaar terwijl je elkaar belaagt met allerlei wapens. Ook is er een Rumble mode en kan je met elkaar voetballen.

Geen game om in je uppie te spelen, dan zal je er weinig plezier aan beleven. Speel je het met een paar vrienden heb je echter erg veel lol. Met name in de Rumble mode, waarin je met 8 man op een zwevend platform rondrijdt en je elkaar eraf moet slaan. Nipt 4 sterren.

0,5
Waardeloos klote spel. Althans, van wat ik er van heb gespeeld. Ik heb dan alleen de gameboy versie gespeeld. Het zag er niet uit, het was niet te spelen, het was niet leuk, sterker, eerder flink frustrerend en enige uitdaging zat er niet in want je zag eigenlijk nauwelijks wat er gebeurde.

Drama dus. 0,5* en die deel ik op GM bijna nooit uit.

avatar van Bahamut Zero
Dat ik deze vergeten ben om te beoordelen. Heb hem hier nog staan. Redelijk race spel die het bij Mario kart niet redde. Toch vermakelijk vanwege de gadgets die op de auto's zaten. Deed mij altijd denken aan Wacky Races (de cartoon). De knock-out was ook grappig, maar dan wel samen met een vriend, zoals Goodfella_90 al zei. In je eentje is het veel te makkelijk. De voetbalmode staat me niks van bij. Zat die wel in de PSX versie?