Myth Makers Super Kart GP (2005)

Nintendo Wii / PC / PlayStation 2

Ontwikkeld door Data Design
Uitgegeven door Conspiracy, Data Design en Atoll

Het spel bevat vijf tot de verbeelding van kinderen sprekende levels. Spelers kunnen kiezen uit acht "Myth Makers" om mee te racen. Er zijn verschillende wapens en schilden beschikbaar om af te vuren op je tegenstanders. Ook kan je kiezen uit acht verschillende karts die elk iets anders sturen. De speler ontvangt beloningen voor het winnen van races in de vorm nieuwe auto's, levels of speciale aanvallen.

0,5
Is deze game een leuk alternatief op Mario Kart Wii of kan ik beter tot 11 April wachten (realease datum MK: Wii)? Het heeft wel een beetje weg van Cocoto Kart Racer op de PS2.

avatar van Evil Eye
Nee, je hoeft niet tot 11 april te wachten, koop deze maar! Echt geweldig, op de ps2 tenminste.

0,5
Ja zoiets dacht ik al ja! Al krijgt deze game dan zware onvoldoendes (een 2 bij IGN), toch heeft dit spel meer klasse dan Mario Kart in het algemeen. Puur vanwege het feit dat Mario er niet in zit. Daarnaast zijn de graphics ook wel mooi opzich .

Voor de andere mensen van dit forum: Myth Makers is vuilnis!

Evil Eye schreef:

Kun je ook gewoon een keer stoppen met dat achterlijke gedoe. Een 4.0 voor een brakspel als deze. Wat is het waard om met opzet dit soort games een voldoende te geven. Dit doe je echt niet omdat je deze game toevallig ook echt tof vind. Nee, je doet het om Nintendo fanaten te dwarsbomen. Dus hou een keer op met dit kinderachtige gedoe A.U.B.

Heb je ooit wel eens Crash Team Racing gespeeld ofzo? Dat is een game die dus niks heeft te maken met Mario en z'n vriendjes. Als je iemand wilt dwarsbomen, doe het dan goed want games naar voren halen als deze is alles behalve geloofwaardig. Check IGN eens voor de gein. Een 2.0 voor Myth Makers! Waar ben je toch elke keer mee bezig man op dit forum . Get a Life!

PS: De score voor deze game komt weer wat aardig overeen met de werkelijke score. En niet zoals jij het gepland had.

avatar van Evil Eye
Ik dacht dat je de discussie niet meer zou voortzetten. Waarom wordt je nu 10 dagen later nadat ik die score gaf ineens zo boos?

Maar goed, omdat je zo intimiderend tegen me tekeergaat, zal ik CTR eens uitproberen. Dat spel hebben we hier nog ergens liggen, heb het echter nog nooit bespeeld.

0,5

Omdat het heel toevallig is dat ik, nadat ik voor de gein had gezegd dat Myth Makers beter zou zijn als Mario Kart, ook weer heel toevallig een hele hoge score zie staan bij deze game. Oftewel: Je bent deze game gelijk gaan aanschaffen na mijn sarcastische opmerking en geeft het spel een veel te hoog cijfer. En nogmaals: Myth Makers krijgt niet voor niks een 2.0 op IGN. Als je mij wilt dwarsbomen moet je wat beter concurentie voor Mario Kart uitkiezen want Myth Makers is goedkope troep van een gemakzuchtige ontwikkelaar die snel wil cashen. Bedoeld voor de nietwetenden (ouders die nooit games hebben gespeeld en deze wel leuk lijkt voor hun kids)...waar jij niet meer onder valt gezien je ervaring met andere videogames. En we hebben dan het voordeel dat we troep en goeie games van elkaar kunnen onderscheiden. Ongeacht welk game-character er een rolletje in heeft.

0,5
Mega Man, waarvoor wind je je op. Laat hem doen, hij doet niets illegaals ofzo hoor. Ik vind ook dat Myth Makers een k*tgame is, maar of hij nu een Nintendo-hater is of niet, dat maakt niets uit. Laat hem gewoon toch zijn eigen scores geven!

Trouwens, CTR is een zéér goed spel. De eerste is goed, maar makkelijk, de tweede is goed, maar moeilijk en de derde is een mix van platform en racen en die is zeer makkelijk maar wel cool.

avatar van maxo922
1,0
ja, besturing is knudde + gameplay is schaars + Graphics zijn net zo mooi als de tiet van een dikke man.... Dus ja, dit is inderdaad erg slecht. Enige positieve is de verschillende personages die wel grappig zijn.

* 1,0 daarvoor dan, meer niet.

Niet flopwaardig, wel slecht.