Lucky Luke: On the Dalton's Trail (1998)

PC / PlayStation

Ontwikkeld door Infogrames
Uitgegeven door Infogrames

De Daltons zijn ontsnapt! Je speelt Lucky Luke, die de ontsnapte Daltons moet opsporen en terugbrengen naar de gevangenis. De achtervolging brengt je door het hele wilde westen, waarbij je een aantal gevaren zult tegenkomen. Naast de schietgrage Daltons, krijg je ook te maken met slangen en schorpioenen. Probeer de Daltons zo snel mogelijk te pakken en over te dragen aan de gevangenis.

Game_Kaza
Aardig leuke game. 2D, cartoon, moet meerdere dingen doen en soms nadenken voor een actie. Dat klinkt zo als een goeie game maar het heeft niet een geheel fijn sfeertje. Dat soms al snel verveelt.

3 sterren.