Alundra 2 (2000)

PlayStation
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Contrail en Matrix
Uitgegeven door Activision

Flint zijn ouders zijn gedood door piraten. Hij besluit om de wijde wereld in te trekken om de dood van zijn ouders te wreken. Al snel ontdekt hij dat er echter groter gevaar loert dan hij dacht, de slechte Mephisto wil de mensheid veranderen in robots.

Jack Savage
Heb eindelijk alundra 2 gevonden, wel als download maar goed ik kon hem nergens meer in de winkels vinden, en om hem speciaal vanaf Amerika naar Nederland te transporteren is ook niks.
Ik ben nog niet zo ver maar ben nu al helemaal tevreden, misschien is alundra 2 zelfs nog beter dan het origineel maar daar ben ik nog niet over uit.
Deze ga ik helemaal kapot spelen zoals wij dat in Leeuwarden zeggen