Grand Theft Auto Advance (2004)

Game Boy Advance

Ontwikkeld door Digital Eclipse
Uitgegeven door Rockstar

Mike heeft samen met Vinnie de laatste klus voor de gang erop zitten. Na die klus hebben ze genoeg geld om voor altijd uit Liberty City te kunnen ontsnappen, zodat ze nooit meer crimineel hoeven te zijn. Als je wilt vluchten uit Liberty City staat opeens Vinnie's vluchtauto met al het geld erin in de brand. Opeens zit elke politieagent achter je aan en moet je zien te ontsnappen.

avatar van Nintendofreak
Ik wist niet dat er ook een GBA versie van deze game bestond dit is het eerste dat ik daar van hoor.

DEADLY SHADOW
Ik heb hem hier nog liggen wel geinig spelleke maar gta 2 is wel wat beter.

Sims
DEADLY SHADOW schreef:
Ik heb hem hier nog liggen wel geinig spelleke maar gta 2 is wel wat beter.

Dus ff niet. Maar t vette is dat Advance in het GTAIII-era zit, dus met personages uit GTA III, Vice City (Stories), San Andreas en LC Stories.

avatar van wolff
niet bijzonder spel opzich, voor de gameboy oke.