Scene It? Lights, Camera, Action (2007)

Xbox 360 / DVD Video
Trivia

Ontwikkeld door WXP en Screenlife
Uitgegeven door Microsoft

Scene It? Lights, Camera, Action is een triviaspel over films. Door gebruik te maken van de simpele Big Button Pad kun je met je vrienden uitvechten wie de meeste filmkennis heeft. De game bevat meer dan 1800 vragen en vijf verschillende puzzelrondes.

avatar van Stan
Wannabe Buzz

avatar van Bahamut Zero
De demo deed mij niks. En idd Stan het is echt zo'n gekloonde Buzz game, op 1 ding na. Buzz heeft sfeer en hier worden de vragen gesteld op een 'Per seconde wijzer' manier. Ga deze ook zeker niet kopen. Ben sowieso al geen fan van Quizgames alhoewel Luv Shack wel lachen was met die minigames.

avatar van Flammazine
Het is inderdaad wat zielloos en de overgangsscenes tussen de vragenrondes zijn ongrappig en bovendien krijg je ze elke keer je speelt voorgeschoteld. IN VOLGORDE! dus ja, daar had wel wat meer mee gedaan moeten worden. maar als je vrienden hebt die van film houden en competitief ingesteld zijn is het best leuk om af en toe eens te spelen.ik hoop alleen dat er buzz-achtige spellen gaan uitkomen,zodat die buzzers wat meer aan het werk moeten.

avatar van waxs
Ik vond de vragen knap lastig, en het thema ook niet echt interessant. Heb liever dat de vragen wat meer algemeen zouden zijn. Die buzz dingen zijn wel erg goed afgewerkt, en een pluspunt is dat ze draadloos zijn!

avatar van Iron Rose
Dit is toch weer zo'n wanhopige poging van Microsoft om de 360 ook een beetje casual te laten overkomen. Net als die Viva Pinata partygame.

avatar van waxs
Dat vind ik niet, Microsoft probeert gewoon zijn doelgroep te vergroten en slaagt daar verbazingwekkend genoeg niet in. Ik vind persoonlijk deze "Buzzers" een stuk beter voelen dan de goedkopen orginele PS2 Buzzers. Viva Pinata is een leuke game, afkomstig van een grote ontwikkelaar als Rare (Donkey Kong, Perfect Dark, Conker...). Denk dat mensen al bij voorbaat de producten proberen te mijden terwijl het daadwerkelijk wel goed is uitgewerkt.

avatar van Flammazine
waarom staat hier eigenlijk dat ie pas morgen uitkomt? het spel lag al voor nieuwjaar in de winkels?!

avatar van Iron Rose
waxs schreef:

Ik heb het over die Viva Pinata partygame (party animals ofzo). Geen slecht woord over het origineel, hoor.

joeri592
is het spel nederlands?

Nee, in het engels.

Deze game onlangs gekocht op play met 4 buzzers bij en moet zeggen toch wel leuk spel maar wel heel wat moeilijker als deel 2.
Vind het zeker geen slecht spel.
3,5 sterren

avatar van rockgamer
met familie of vrienden is buzz echt een leuk en gezellig spel waar je veel gaat lachen en lol hebt, hier had ik dat totaal niet, heb me dood verveelt,