Battalion Wars 2 (2007)

Nintendo Wii
Shooter / Strategy
single player / online

Ontwikkeld door Kuju

Oorlogen teisteren grote delen van de wereld. Commandant Pierce en Kolonel Windsor van de Anglos eilanden werden misleid om te geloven dat het Zonne-imperium een allesverwoestend superwapen ontwikkelden in het geheim en zo proberen de macht over te nemen.

dit lijkt mij een echte vette game, ik hoop alleen wel dat de tactics en vechten tegerlijker tijd gedeelde goed uitpakt .

We wil see

Ik heb hem aangeschaft en hij is echt heel gaaf om te spelen. Wel even wennen aan de besturing

Taken
Leuke game ik heb de eerste twee levels er op zitten, en zeker van plan om deze tot het einde uit te spelen.

284
Dit is een verslavende game die je in één ruk uitspeeld, één omdat de game erg goed is, en twee omdat de game ook wat aan de korte kant is.

Aanschaffen onder de 15 euro.

Zeer leuk spel, zit nu op 50%.
Enigste nadeel is dat er geen save point in de levels zitten.
Waardoor je dus als je afgaat steeds opnieuw moet beginnen.