War Rock (2004)

single player / online

Ontwikkeld door Dream Execution
Uitgegeven door Nexo, K2 Network, Tecmo en ABS-CBN

Er zijn twee manieren om dit spel te spelen. Allereerst kun je met teams tegen elkaar (Debaran vs. NIU). Het doel is dan om met je team zoveel mogelijk vlaggen te veroveren en ook zelf de vlaggen te verdedigen. Ook kun je alleen spelen. Het doel is dan om zoveel mogelijk kills te maken.

avatar van Tha Luz
1,5
Het toont echt grote leveloosheid als je zoveel geld uitgeeft aan zo een spel en dan nog 0,5*geeft..

@Tha Luz. Dat bedoel ik.

@ Joeri en Starmaster. Ja je koopt bijvoorbeeld Premium en wapens die aardig wat kosten en als je het dan aardig lang speelt... 2 jaar ofzo.

1,5
Wapens en Armor kopen voor een spelletje is net zoiets als member op Runescape. Pure geldverspilling en geldklopperij.

avatar van wiiplayer
Ja, maar je kan 't tenminste wel spelen zonder er voor te betalen. Ookal is dat zonder een goed arsenaal.

Iets wat met World of Warcraft niet kan. Maar ja, laat ik daar maar niet over beginnen

avatar van Them
Ik kan War Rock ook heel erg goed spelen zonder er geld aan uit te geven. Gewoon een kwestie van goed zijn.

avatar van wiiplayer
Zo is dat. Al heb ik wel snel de neiging om wat shit te kopen. Maar ik speel al een half jaar geen WarRock meer...

Met een m4a1 is 't een makkie.

avatar van wiiplayer
Sinds een paar dagen weer aan 't spelen. 'T is wel weer lachen en eindelijk geen hackers meer

riczz
geen hackers meer??? wat een WONDER mischien een reden om ook weer eens te gaan spelen !

riczz schreef:

Ik vind het nu lullig als mensen naar je KD gaan kijken als je uit de Hacker periode komt.

Ik ging van 2.18 naar 1.55 ofzo

1,5
Ik ga het nu ook weer spelen

Hoe heet je op WR?

1,5
Ja, ik heb het nog niet gespeeld en ik ga het denk ik ook niet doen kreeg er allemaal virussen van op me pc dus ik zal wel effe kijken

avatar van wiiplayer
Van War Rock krijg je geen virussen op je PC. Dan heb je gewoon een noob pc of heb je op verkeerde sites rondgeneust. (ahum)

joeri592
hij heeft het gewoon nooit gespeeld...

wiiplayer schreef:

Verkeerde sites mmm? Ik kreeg virussen binnen en daarop stond dat het van Warrock was

riczz
warrock bevat idd geen virussen als je het van de normale site download..

1,5
ik downloade het via Torrentz......

avatar van wiiplayer
Ga dan gewoon naar www.warrock.net -.-

avatar van wiiplayer
Daar kan je het best Gamersfirst Live downloaden, daar zit WarRock in, en anders gebruik je BigDownload. Torrentz is ook heel dom.

S.Hieltjes
Nu ik verstandig ben geworden na ruim 400 euro uit te geven, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een echte baggergame is qua gameplay,

De graphics zijn netjes, maar als we over de gameplay beginnen,
laten we maar eens beginnen,,

Ze zijn negatief en positief.

1.: Als je geen goede speler bent (zoals ik) ben je zowat gedwongen om geld uit te geven, om fatsoenlijke wapens te bemachtingen, als je nog pech hebt, moet je zeker 20 euro betalen voor 1 goed arsenaal,

2.: De snelheid is veel-te-hoog, als je het spel 3 maandjes niet speelt ( je speelt andere spellen maar GEEN fps,) en je gaat het weer spelen, heb je gigantisch grote kans dat je kd met 10 % zakt

3,: Gamersfirst doet geen REET aan het feit dat het spel het niet meer doet op mijn pc, zelfs niet als ze weten dat ik 2 dagen ervoor 40 euro er aan had uitgegeven toen ik er weer zin in had,

als je een mail stuurt zeggen ze gewoon dat je naar het forum moet gaan, en dat je aan die lui daar moet vragen die er ook niks van snappen

4,: VEEL te veel hacker-fases, ik houd niet van hacks ( voor zielige personen die echt low-skill zijn) dus het is onmogelijk om dit goed te spelen,

5.: Iedereen is zo aggresief, dat is ook niet leuk meer, je kunt niet 1 potje spelen zonder te worden uitgescholden

Kmoet nu eten, ik kom zo ff met een vervolg

alvast groeten van s,hieltjes

S.Hieltjes
Zo, ik ben er weer en ff verder gaan met de volgende punten,
6.: ik moet wel zeggen dat ze een goede keuze hebben gemaakt door wapens goedkoper te maken,

7.: je hebt hier vrij weinig aan levelen, je moet toch geld uitgeven om de goede wapens te kunnen kopen ( famas etc,,..)

8.: ik vind dat levelen ook veel te langzaam gaat, het moet sneller gaan, en over de niveaus beter verdelen wanneer je wapens kan kopen, en ook zou het handig zijn dat je met hogere lvs meer dinar bonus krijgt

9.: door al die factoren is het spel niet meer leuk, maar triest, en te moeilijk, en ik denk dat andere mensen die slecht zijn er ook zo over denken

Een hele klaagbrief, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dit spel een 3.75/10 geef, naar boven afgerond =4/2 = een 2

Je gaar toch ook geen 400euro's voor een spel uitgeven?

Ik was gameverslaafd, en heb het account 2 jaar en van die 2 jaar zeker 8 maanden non-stop gewarrocked, en ook omdat vrienden dat deden, deed ik dat ook, want ik had immers toch de spullen

Je gaar toch ook geen 400euro's voor een spel uitgeven?

Ja. ik ben daar heel gemakkelijk in, want ik mag geen consoles kopen of dergelijke,
en ik koop meestal oudere spellen ( battlefield1942 enzo.) ik game voornamelijk online, dus het was geen probleem, aangezien ik toch niks mocht kopen.

Je gaar toch ook geen 400euro's voor een spel uitgeven?

Dat heb ik ook ongeveer. Wel iets minder.

Ik speel zo'n 3 jaar. Ik neem elke maand Gold Premium, dat is een tientje. 10 x 12 maanden maakt 120 euro.

120 x 3 jaar maakt weer 360 euro

Dan koop ik ook nog wel eens wat wapens en dat telt ook flink aan. Dus ook ik zit daar wel overheen trouwens. Ik weet het niet zeker omdat ik het eerste jaar geen Premium heb gehaald, sowieso het eerst half jaar niet.

avatar van Thomas83
Wist niet dat dit spel op Gamesmeter stond. Ook andere gratis online shooters of MMORPG's mogen dus worden toegevoegd? De grens lag toch bij spellen die ook echt in de winkel hebben gelegen? Is dat bij War Rock zo?

In de wiki kan je lezen aan welke regels een game moet voldoen wil het een plekje op GamesMeter krijgen.

Thomas83 schreef:

WarRock is wel op CD verkrijgbaar geweest, nog steeds in het Combi Pack geloof ik, onder het motto: nooit meer uren downloaden

Nijmegen
Ongelofelijk dat mensen geld pompen in zo`n spel. Koop beter dan een paar goeie shooters!

joeri592 schreef:
hij heeft het gewoon nooit gespeeld...

Inderdaad, bij het Topic 'raad de game' had ik een screen van War Rock geplaatst en hij dacht aan Combat Arms.