Ecstatica II (1997)

Ontwikkeld door Andrew Spencer
Uitgegeven door Psygnosis

Na het redden van prinses Ecstatica keert de held, enkel bekend als de reiziger, terug naar zijn geboortegrond, hij merkt daar al snel dat zijn dorp overrompeld is door donkere krachten. In een gestoorde greep naar de macht heeft de slechte Archmage het heilige 'Elder Sign', dat de realiteit in deze dimensie in stand houdt, in stukken gebroken en zo alle mensen in het rijk vermoord, of in demonen veranderd. Om de stukken bij elkaar te vinden, zal onze held door een horde demonen moeten, die erop uit zijn hem en alles wat in hun weg staat, te vernietigen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.