Bugs Bunny & Lola Bunny: Operation Carrot Patch (1998)

Game Boy / Game Boy Color

Ontwikkeld door Infogrames
Uitgegeven door Infogrames

Lola Bunny is het vriendinnetje van Bugs Bunny, en samen gaan ze op avontuur in verschillende films. Tijdens je filmreis moet je de drie onderdelen van de filmklapper zien te vinden. Dat gaat echter niet zonder problemen, er liggen namelijk heel wat piraten, bommen gooiende papagaaien en geesten op de loer. Bugs en Lola verdedigen zich echter flink met een deegroller en een honkbalknuppel. Zal het ze lukken de filmklappers te vinden?

avatar van Jer0en
Dit was echt een coole platformer. Wat ik mij nog het beste kan herinneren waren de leuke bossbattles waarbij een looney tunes character je achtervolgde met bijv. een bulldozer of losgeslagen dieren uit een dierentuin die je achtervolgden. Voor de rest was het een vrij standaard platformer waarbij zowel met Bugs of Lola spelen wel degelijk een verschil maakte. Zo kon Lola vliegen met haar paraplu en kon bugs dan weer tunnels graven.

Rhythm & Poetry

Dr. Salvador
Dit was inderdaad een leuke game, speelde hem vaak op de GBC, was leuk inderdaad, maar verdomd moeilijk soms.

Waren ook maar iets van 6 of 7 levels, maar wel best lang, en de dierentuin, was erg leuk gedaan, dat je door een wilde menigte dieren achterna werdt gezeten, ja leuke game!

De GBC was eerst van me zus, maar die was er op uit gekeken, dus mocht ik hem hebben, erg blij mee, alleen hij was roze, dus kon er niet mee over straat!

Maar dat is sowieso al 5 jaar geleden dat ik hem voor het laatst speelde.