Buzz! Junior: Monsters (2007)

Alternatieve titels: Buzz! Junior: Monster Rumble | Buzz! Junior: Monster Rally

PlayStation 2
Party

Ontwikkeld door FreeStyle en Magenta

Jij moet als een van de vier brutale monsters uit het land Monster Mansion spelen. Daarbij ontdek je wat er in Monster Mansion allemaal gebeurt. Er zijn wilde monsters door een gekke professor gemaakt en die zijn ontsnapt uit het laboratorium. Er is echter een probleem, elk monster wil de nummer één zijn, maar er kan slechts één monster de baas zijn. Daarom moeten de monsters door een aantal spellen laten zien wie de beste is!

De prijzen voor tweedehands PS2 spellen op bol.com zijn hilarisch! Wie betaalt er nu 32 euro plus service kosten voor dit soort PS2 game???