Nightmare Creatures (1997)

Nintendo 64 / PC / PlayStation

Ontwikkeld door Kalisto
Uitgegeven door Activision

Het is 1834 en de straten van Londen worden plotseling overspoeld door demonische wezens, onder de controle van de zieke magiër Adam Crowley. Het Is aan de Krijger-Priester Ignatius Blackward of Nadia Franciscus, dochter van, de door Crowley vermoordde, Dr. Jean Franciscus. Zij zullen de hordes mismaakte monsters moeten doorklieven om uiteindelijk Crowley zelf een kopje kleiner te maken.

avatar van roman123
Damn, dit was echt een freaky game en vaak net iets te moeilijk!

avatar van HorrorSurvivor
Spannend spel. Niet zo eng als bijvoorbeeld Resident Evil en Silent Hill, maar af en toe erg creepy. Het vechten was niet zo geweldig uitgewerkt, maar alle speciale wapens voegden wel een leuk element toe. de graphics zijn behoorlijk. Gewoon een leuke survival horror in een mooie setting.