SBK-08: Superbike World Championship 2008 (2008)

PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Black Bean

SBK-08 is de officiële game van de Superbike World Championship. De game bevat alle officiële licenties en simuleert elk aspect van de sport: van de physics die je het gevoel moeten geven echt op een racemotor te zitten, tot het gedrag van je tegenstanders. Ook bevat de game alle officiële races, sessies, motoren, teams en coureurs uit het echte Superbike World Championship.

Echt een geweldig spel en met de extreme of simulation mode ook nog heel erg realistisch. Ik ben zelf Motogp fan, wat hiermee vergeleken stuk meer arcade (Wat niet slecht is!!) is; maar dit is ook echt geweldig, met alle hulpmiddelen aan erg goed onder de knie te krijgen, en met alle middelen uit echt een enorme uitdaging!!
Alleen de multiplayer had wel wat beter uitgebreid mogen worden. Slechts 8 mensen tegelijk en je kan niet zien welke setting de host heeft ingesteld (qua realisme/hulpmiddelen/schakelen); hier kom je dus pas achter tijdens de eerste bocht. Toch zijn de online races erg spannend.
Ben blij dat superbike er weer is!!

avatar van paulisdik
Ik kijk hier ook erg naar deze game uit, maar dan op de PS3 die pas vanaf 26september in de winkel ligt.
Ik ben overigens ook MotoGP fan, van welke rijder ben jij fan?

avatar van Foetsj_NL
Heb hier het reviewexemplaar voor PC Only liggen, maar ik vind de game vrij slecht. Het kampioenschap is niet heel erg uitgebreid, de game ziet er niet echt mooi uit en de A.I. is ook nog eens om van te huilen.