Age of Mythology: The Titans (2003)

Strategy

Ontwikkeld door Ensemble
Uitgegeven door Microsoft

The Titans is een uitbreiding voor Age of Mythology. Deze uitbreiding bevat nieuwe goden, gebouwen, eenheden en goddelijke krachten. De belangrijkste toevoeging is de nieuwe beschaving Atlanteans. De Atlanteans hebben geen specifieke heldeneenheden, maar ze kunnen alle menselijke eenheden omzetten in helden.

Vandernagel
Een prima uitbreiding van AoM met een nieuwe ras, eenheden waaronder natuurlijk de almachtige Titans. Qualitatief doet het niet onder voor de game maar er was maar weinig vernieuwends aan. Allemaal een beetje meer van hetzelfde.

3,5 sterren

avatar van ps3me
De campaign had uitgebreider gemogen, maar toch wel erg leuk!
En natuurlijk de almachtige Titans, het is wel geweldig dat die units er zijn.. maar jammer dat je ze niet even kan uitschakelen, want zodra je de 4e age bereikt... dan moet je hem maken eigenlijk, want anders kan je niet tegen de rest op. Dat is eigenlijk de enige rede waarom ik Age of Mythologie prefereer.

Het spel zit geweldig goed in elkaar met alle 4 de volken: Grieken, Egyptenaren, de Noormannen en de nieuwe Atlantears. De mooie sterke mythologische units zijn ontzettend mooi uitgewerkt en hebben een goed invloed in de strijd!

avatar van caliber27
erg goed spel alleen jammer dat er niet heel veel verschil is tussen deze uitbreiding en de gewone

aleen een nieuw ras
titans
extra campain

toch 5*
omdat het spel gwn geweldig is

avatar van @hotmail.com
Iets minder goed als AoM,omdat ik nooit zin heb om met een titan te winnen.
Verder is het top!

bro
Dat vind ik ook. Op zich is het idee van de Titan wel leuk, maar ze zijn net iets te veel over the top. Het is allemaal wel leuk als je met elk een leger en elk je titan aan het strijden bent. Maar eenmaal een van de twee er een loodje bij legt en tot in de dorpskern geraakt is juist een domper in het hele gebeuren. Voor de rest is de extra civilisatie, de Atlanteeërs, wel tof.

Aan de campain ben ik eigelijk nooit begonnen. Of nu ja, begonnen wel, maar daar bleef het dan ook bij. Ik had genoeg met de campain van het eerste deel. Daarna wil je toch gewoon een random map openen en beginnen maar

De nieuwe Atlanteans en de Titans met de bijbehorende nieuwe gameplay zijn gewoon prima toevoegingen op een toch al zeer vermakelijk spel. Erg leuke uitbreiding.