Dragon Riders: Chronicles of Pern (2001)

PC / Sega Dreamcast

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Dragon Riders: Chronicles of Pern speelt zich af op de fictieve planeet Pern. Het verhaal is in vier hoofdstukken verdeeld en volgt de avonturen van de dragonrider D'kor die met behulp van zijn draak Zenth op zoek is naar een vrouwelijke dragonrider die indruk zou moeten maken op de nieuwe gouden draak.

superdross
Dit is de spel van een autoriteit die vastbesloten heeft om de gewenste minatuur meneer niet voor bestandig is en het compositeite van deze spel in verval te brengen. De draak is wel een beetje aan de overdreven kant dus valt er veel te doen in deze facinerende spel. Natuurlijk paseert het ook veel gewenste klappen van meneer doninkton de II (de ulistrator van dit spel)
tot mijn eind resultaat vervom ik deze spel in een 3.87408384 sterren , maar ik zal het wel afronden op een 4.0 sterren, en ik heb dit op een sega dreamcast gespeeld dus ik heb het wel aangepaste detailt van deze spel

groeten van meneer koupers mintrakuur.
((((deze account heb ik namelijk gehackt (gekraakt) van een persoon.

dank u wel voor het lezen van mijn forum.