Sin and Punishment (2000)

Alternatieve titels: Sin and Punishment: Successor of the Earth | Tsumi to Batsu: Hoshi no Keishousha

Nintendo 64 / Nintendo Wii / Nintendo Wii U / Nintendo Switch
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Treasure

Het spel speel zich af in de nabije toekomst van 2007. Door de alom heersende vrede in de wereld is de populatie van de mensen gevaarlijk hoog geworden waardoor er een groot tekort aan voedsel is bij de mensen. Een nieuwe soort, Ruffians genaamd werd gecreeërd om het probleem op te lossen, maar al snel bleken deze gevaarlijk te worden en de mensen aan te vallen...

avatar van Illuvatar
Dit spel valt nu te downloaden op de Virtual Console op de Wii.
Had nog nooit van het spel gehoord, dus maar eventjes wat erover opgezocht: het spel schijnt een erg gegeerd spel te zijn voor de Nintendo 64 aangezien het nooit in de VS of Europa is uitgekomen, ook schijnt het opmerkelijk goede graphics te hebben voor die tijd.
Klinkt in ieder geval wel interessant, alleen jammer dat ze dit spel 1200 Wii-points doen kosten, en al de rest minder, beetje spijtig