Warhammer 40,000: Squad Command (2007)

Nintendo DS / PlayStation Portable
Strategy

Ontwikkeld door RedLynx
Uitgegeven door THQ

Warhammer 40.000: Squad Command is een strategie game die dertien missies herbergt. Alles speelt zich af in een 3D wereld die compleet verwoestbaar is. Hiervoor heb je de beschikking over twintig verschillende type wapens waaronder Plasma geweer en Bolter. Je vecht tegen de Legions of Chaos op de planeet Ruhr |||, die de planeer willen overnemen. Jij vecht namens de Spaces Marines en wilt dit voorkomen.

avatar van Prof-dawngamer
dit spel vind ik op ds geweldig even fijn als warhammer 40.000 dawn of war:-)

0,5
dit spel verdient een award voor slechtste graphics aller tijden en is verdomd saai

avatar van Tha Luz
Warhammer 40.000 DS
Erg leuke game!
In het begin had ik wat moeite met de besturingen en vond ik het allemaal een beetje stroef gaan.Nu daarintegen ben ik het gewend en word het spelen echt leuk.Je hebt echter niet echt een tactisch plan nodig om de vijanden te vernietigen en zitten er toch ook een hoop fouten in.De graphics zijn aardig niets meer niets minder.In de 2e missie krijg je echter een soort shotgun aan je squad waardoor het zo makkelijk word om de vijand neer te schieten wat erg jammer is,want je moet gewoon zorgen dat je binnen het bereik komt en dan gewoon 1 of 2 keer schieten and youre done..
De moeilijk heids graad is dus erg makkelijk.Je gaat dus soms 1x dood in een missie en weet daarna precies hoe alles gaat en word het erg makkelijk.De optie dat je een tank kan gebruiken is weer erg vet alleen toch erg over-powered,omdat je met een tank eigenlijk heel de map over kan schieten is het gewoon een kwestie van e vijand zoeken,schieten en dan hopen dat je raak schiet.Daarmee kom ik op het volgende punt wat tevens erg vervelend is,het schieten het wend wel na een tijdje maar je mist bijna altijd waardoor je altijd een hoop munite verspilt en het werkt erg op je zenuwen.Voor de rest zijn er nog aardigveel missies meer dan genoeg, en is de optie om samen met vrienden te gamen ook erg leuk en goed uitgewerkt.
al met al een leuke game
3.5

g_unitboy schreef:

het is erg saai inderdaad, besturing slecht, graphics valt wel erg mee hoor