LEGO Star Wars: The Complete Saga (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door LucasArts

In deze combinatie van de vorige Twee LEGO Star Wars Games neem je het op tegen het kwaad met haar valse slechterikken zoals Darth Vader, Darth Maul en Count Dooku. Vecht met Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia, Anakin Skywalker, Obi Wan Kenobi en nog veel meer om het kwaad uit te roeien!

avatar van JohnWilliams
De Complete Saga! Dit lijkt me echt een geweldige Game! Maar we moeten nog even wachten.

avatar van Jim Carrey
JohnWilliams schreef:

Helemaal mee eens, ik zal er opgaan letten.
Er is ook spraken van een Lego Batman.

avatar van JohnWilliams
LEGO Batman??? Dat lijkt me dus echt 3 × niks maar wie weet...

avatar van Rayman
wow zalig

jammer dat er geen PC versie is

avatar van JohnWilliams
Weet iemand of hij is aan te raden?

avatar van Rayman
JohnWilliams schreef:
Weet iemand of hij is aan te raden?

ik ben zeker dat hij niet aan het raden is

avatar van welleweirdo
Het is een hele vette game!

avatar van JohnWilliams
Dat is mooi om te horen!

avatar van JohnWilliams
Ga hem deze week waarschijnlijk bij een vriend spelen, ik verheug me er erg op.

avatar van JohnWilliams
Heb hem gespeeld (ongeveer 1 uur geleden) het spel viel mij helemaal niet tegen, het is prachtig gemaakt maar soms wel even lastig. Het spel is niet zo robotachtig gemaakt wat erg goed is! Ik heb het overigens nog niet op de Wii gespeeld maar daar lijkt hij mij nog mooier op!

avatar van Foetsj_NL
Zitten er alle episodes in ? Van 1 tot 6 ?

avatar van JohnWilliams
Ik geloof dat alles er wel in zit, ik zag namelijk wel verschillende dingen uit verschillende episodes. Dus 'ja' van alle episodes.

avatar van Foetsj_NL
Da's wel leuk, en grafisch gezien, echt een LEGO 'style' ?

avatar van JohnWilliams
Ja het ziet er weer lego-achtig uit wat erg leuk is, maar het lijkt wel mooier dan de voorgaande episodes...maar dat kan ook zijn omdat ik de game zo vet vind. Ik raad hem jou aan Foetsj!

avatar van jossieboy12
ik heb het spel al in 2 dagen uitgespeeld en vond de game wel best meevallen ik dacht echt dat het een spectaculaire game was,maar ja dat is die niet echt wel jammer wel mooi beeld en alles,maar niet zo spectaculair jammer

avatar van JohnWilliams
Matig, oké is een keer iemand anders die er zo over denkt...maar ieder z'n mening. Waarom vond je het matig? Vanwege die speeltijd? Of vond je de graphics wat minder.

avatar van 7higer7
vooral leuk als je het op de wii speelt
het zag er goed uit en speelde lekker en hoewel ik geen star wars fan ben en ook geen lego fan geef ik hem toch 4 sterren

avatar van Ansem
Jim Carrey schreef:

Helemaal mee eens, ik zal er opgaan letten.
Er is ook spraken van een Lego Batman.

En een LEGO Indiana Jones.

avatar van JohnWilliams
Dat hoorde ik ook...maar dat lijkt me wel weer leuk.
Misschien hoor je dan ook muziek van John Williams erin.

avatar van Bart Tönjann

Misschien zien we Williams ook nog wel als lego ventje verschijnen..

Met een baardje...
haha

Foetsj_NL schreef:
Zitten er alle episodes in ? Van 1 tot 6 ?

Jazeker allemaal, en in alle episodes zitten 5 levels dus er zijn 30 levels en over de honderd speelbare personages.

avatar van Albus Dumbledore
Zijn de graphics hierop nog beter dan de twee vorige LEGO Star Wars games?
LEGO Star Wars 1 en 2 vond ik echt keigaaf, deze wil ik ook wel. Ik heb nu een Playstation 2, maar ik vraag een Playstation 3 met mijn verjaardag.

avatar van Bahamut Zero
Deze game zie ik regelmatig liggen voor zo'n 40 euro. Mijn vraag is: Is hij anders dan deel 2 : The Original Trilogy. Ik bedoel, zitten er meer opties in? En is hij 40 euro waard? Heb destijds enorm genoten van deel 2, maar als dit op hetzelfde aankomt dan laat ik hem liever liggen...

ja er zitten meerdere opties in,ik heb hem namelijk ook op de playstation 2 allebei de lego star wars maar de saga heeft nog wat meer velden en andere geheimen.
ik moet trouwens nog een geheim blokje hebben maar ik weet echt niet hoe je dat veld uit moet spelen,misschien dat iemand mij hierbij kan helpen?
het gaat om het veld lego city,ik moet daar 1 miljoen muntjes verzamelen maar ik kom niet verder als 971.000 wie weet hoe ik het uit moet spelen?
alvast bedankt

Ik heb hem zelf op de pc gespeeld, maar die optie valt hier niet te kiezen.

Kan die er bij worden gevoegt?

Xadyu schreef:
Ik heb hem zelf op de pc gespeeld, maar die optie valt hier niet te kiezen.

Kan die er bij worden gevoegt?

Tuurlijk kan dat, ik corrigeer het wel even voor je.

JohnWilliams schreef:

Tuurlijk kan dat, ik corrigeer het wel even voor je.

Leuk en wel maar The Complete Saga is uberhaupt niet voor de pc verschenen.

avatar van JohnWilliams
Is dat zo? Ik heb het toch erbij gezet.

avatar van Jim Carrey
En of dit een goede game is. Ik heb hem op de Wii en ik verveel me er nooit mee. Inderdaad goed dat je de eerste 2 delen erop hebt, inclussief nog wat overige levels die je daar niet kunt spelen. Heel mooi gemaakt is het allemaal ook, de verschillende LEGO ventjes lijken aardig veel op de echte personage's (voor LEGO poppetjes lijken ze heel erg), hier ontbreekt voor mij niks meer aan, een waardige topper en aanrader!