LEGO Star Wars: The Complete Saga (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door LucasArts

In deze combinatie van de vorige Twee LEGO Star Wars Games neem je het op tegen het kwaad met haar valse slechterikken zoals Darth Vader, Darth Maul en Count Dooku. Vecht met Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia, Anakin Skywalker, Obi Wan Kenobi en nog veel meer om het kwaad uit te roeien!

avatar van wiiplayer
1,0
Ik zie hier alleen maar goede revieuws, maar ik kon er absoluut niet van genieten.
Geen enkel Lego spel heeft me ooit kunnen raken.
Verwachte van deze dan ook helemaal niks.
En dat is maar goed ook/

Is hij aan te raden om te kopen? Het lijkt me hartstikke leuk .

avatar van Starmaster501
Alleen als je er niets van hebt. het is lego star wars 1 en 2 in 1 dus gewoon doen...

avatar van jirachi04
Ik vind het spel wel leuk ,maar het idee om de twee meesterlijke delen bij elkaar te brengen tot één deel? Nee dan verdient ie geen 5,0 meer ,maar een onvoldoende.

avatar van Starmaster501
jirachi04 schreef:
Dat is gewoon.... inspiratieloos

Maar als deel 1 en 2 er niet waren dan was dit weer meesterlijk?

Een mooi spel.
Ik heb hem gekregen met Sinterklaas samen met een ps3
Ik vind dat het een goed spel is omdat de levels en al die poppetjes zo grappig gemaakt zijn.

Ik heb alleen 1 vraag. Hoe speel ik dat LEGO city uit.
Ik gebruik het om veel geld te verdienen om die poppetjes te kopen maar het lukt niet?

Wat moet ik doen om het uit te spelen

jirachi04 schreef:

Inspiratieloos?
hoe komt het dat ze zo'n groot succes dan hebben.
Ik heb het spel een 5.0 gegeven ik speel het ieder jaar wel eens

stem veranderd van 4,0 naar 3,0 want het spel word steeds minder leuk en 5,0 ois te overdreven

avatar van jirachi04
Starmaster501 schreef:

Maar als deel 1 en 2 er niet waren dan was dit weer meesterlijk?

In mijn ogen wel

In mijn optiek was dit een redelijk game, maar hij vermaakte mij zeer kort, ben er snel opuitgekeken geraakt. Toch heeft hij een paar leuke elementen. Ik denk dat je ervan moet houden of niet. Het is echter wel zeer laagdrempelig.

Het is allemaal dodelijk simpel en je kan inderdaad nog niet eens echt dood. Maar wat ontzettend leuk om deze films die mij toch erg aan hart gaan op deze manier te beleven.

Had in het begin even mijn twijfels maar vermaak me hier toch ontzettend mee en kan zelfs niet anders dan hier gewoon vier sterren aan toekennen.

Heerlijk spelletje.

avatar van dr channard
Deze twee Star Wars games zijn voor mij de beste Lego games dus het combinatiepakketje is meer dan geslaagd. Hier is het nog simpel, basic met op sommige momenten actie maar andere momenten vrij rustige momenten. De latere legogames (zoals Lego Star Wars III) hebben meer actie, meer puzzels en meer respawning van vijanden. Jammer dat ze die weg zijn opgegaan.

avatar van Delloo
Zoals alle LEGO games is ook deze weer erg leuk. Het vaste recept. 1 x het level spelen en daarna met je eigen keuze aan figuren zoeken naar de Rode Blokjes en de 10 mini-kits. Blijft leuk. De bonuslevels vond ik niet echt de moeite waard. Die verveelden snel. Kwam tot 76 % van de totale game totdat ik het wel gezien had. Maar was wel een uur of 20 verder. Voorlopig wel weer genoeg LEGO gezien.

avatar van LikeAJedi
Ik heb dit spel helemaal geel gespeeld toen ik 10 jaar was. Als groot Star Wars fan kon mijn geluk niet op toen ik vanwege mijn uitstekende rapport cijfers dit spel kreeg van mijn ouders. Samen met mijn broertje hebben wij maanden lang erg veel plezier van dit spel gehad. Wij hadden het spel helemaal 100% uitgespeeld!

Autobahn
Deze game is eigenlijk totaal overbodig als je de voorgaande delen hebt gespeeld, want het voegt niet zoveel toe (behalve een paar extra missies en personages). Aan de andere kant, heb je de voorgaande delen niet gespeeld, dan is dit spel weer perfect! Niets is leuker om met Darth Vader tegen Darth Maul te vechten in episode 1 of om met Anakin Skywalker stormtroopers af te slachten. Erg leuk om met z'n tweeën te doen, maar er verandert verder weinig aan de formule.

avatar van legian
Als Star Wars en Lego fan stond deze al een lang tijd digitaal te wachten. Recent eindelijk eens mee begonnen en doorgespeeld. Het is leuk om de verschillende verhalen door te spelen, maar het levert vooral ook een erg groot been there done that gehalte op merk ik. Voornamelijk omdat ik het verhaal van de films wel kan dromen. Ze proberen wel het een en ander wat af te wisselen en er zit genoeg humor in. Daarbij is ook te merken dat er veel herhaling zit. Logisch aangezien het de films als basis heeft, maar ik had regelmatig behoefte aan een pauze of om even iets anders te spelen (zoals Lego Batman) merkte ik.

Ondanks dat is het vermakelijk om te spelen, helemaal om met de verschillende personages de levels door te lopen.