Soldier of Fortune: Payback (2007)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Cauldron
Uitgegeven door Activision

Ditmaal bestuur je Thomas Mason, wie eveneens een huurling is die werkt voor de geheime organisatie 'The Shop'. Zijn missie: De wereld behoeden voor een kwaadaardig complot om wereldwijd chaos te veroorzaken. Thomas Mason zal zich een weg schieten door het Midden-Oosten, Afrika, Azië en Oost-Europa. Dit doet hij met sub-machine guns, assault rifles, sniper rifles, projectile explosives, weapons attachments en zelfs enkele futuristische prototype wapens. De vijanden die je mag omleggen bestaan uit terroristen, bendeleden, oproerlingen, vijandige soldaten en ander gespuis

Hier ben ik erg benieuwd naar! De filmpjes die ik heb gezien zien er in elk geval veelbelovend uit.

avatar van Foetsj_NL
Ja, ben het helemaal met je eens.

avatar van Ploppesteksel
Heb nog geen filmpjes gezien maar ik ben bang dat mijn PC het helemaal niet kan houden. Hij heeft zelfs al problemen met Rainbow Six : Lockdown ..

avatar van sinterklaas
Eindelijk.

1,5
zow, hoe ver kan RAVEN zinken met dit spel?? heb hem net gespeeld de graphics zijn lang niet goed genoeg voor de games van tegenwoordig, de gameplay is te simpel inelkaar gezet. De filmpjes heb ik ook gezien zien er inderdaad wel goed uit en de screenshots ook. Maar kijk ook de systeemeisen;) zeer laag, ze denken door sof 2 deze game ook goed te gaan verkopen.

De multiplayer is ook heel slecht, terwijl ik me in deel 2 daar helemaal kapot aan heb gespeeld. Dit spel is echt zeer snel afgeraffeld, het ziet er in het filmpje allemaal wel leuk uit de benen en armen enzo eraf schieten maar dit valt zwaar tegen.

kan dit spel alleen aanbevelen aan mensen die alle andere goeie shooters al hebben uitgespeeld en toch iets te doen moeten hebben.

Maar dit is zeker niet de moeite waard om hiervoor te gaan betalen. inverband met de echt goeie games zoals: gears of war, call of duty 4, crysis, blacksite area 51, UT3. maar ook timeshift en lost planet.
dit zijn daarin tegen wel de betere shooters van de laatste maanden!

1.5* omdat RAVEN me nu echt telleur steld, verwachte een mega goeie multiplayer.

0,5
Hij is niet door Raven gemaakt maar is een budget titel van activision hopelijk gaat Raven een waardig vervolg maken.

avatar van Ploppesteksel
Wat is hier dan zo slecht aan ?

avatar van SweetPoontang
Ploppesteksel schreef:
Wat is hier dan zo slecht aan ?
Alles!

avatar van SweetPoontang
SweetPoontang schreef:
Alles!
dus vooral laten liggen....

avatar van Ploppesteksel

Maar wat is er slecht aan ?
Ik vraag met andere woorden dingen die echt faliekant mislukt zijn of dingen die er slecht uitzien ..
Is de gameplay van Sof2 dan niet bewaard ?
Die speel ik vandaag nog !

avatar van WeZet
Zijn hier nou geen echte gamers of hoe zit dit?

Ik ben het helemaal eens met zjandannybob, Activision heeft besloten om de geloofde Soldier of Fortune Franchise te degraderen naar een budget-label! Een budget label nog maar liefst! Oftewel, er is weinig geld ingestoken, en het resultaat is te zien.

Ik ga nog niet stemmen, want ik heb daar nog niet genoeg voor gezien denk ik. Een halve ster is wat te weinig, maar hij stelt wel teleur. De graphics waren redelijk, maar niet echt goed. Voor de rest vond ik het niet echt veel sfeer hebben tot nu toe...

Ook online is er niks te doen en zit er totaal geen leven in. Daarom heb ik Double Helix net maar weer eens gepakt.

1,0
Een schiet spel waar je niet kan:

- leunen kan niet
- je crosshair veranderen kan je niet ( Dikke kruis )
- muis gevoeligheid kan je niet veranderen. ( snel )

+ punt: grapics zien er wel goed uit.

voor mij dikke 1*

avatar van 7higer7
mensen moeten niet zeiken dit is gwn een lekker knal spelletje ! 3*

7higer7 schreef:
mensen moeten niet zeiken dit is gwn een lekker knal spelletje ! 3*

Heerlijk onderbouwd ook!

Nu al in de flop 100 op nr. 3!

avatar van Bahamut Zero
De flop van 2007 als ik het zo bekijk, had hem niet zo slecht ingeschat en was ook altijd wel fan van SoF. Ach ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst denk ik...

avatar van jaspertje3
Al 7 mensen gestemd, is deze al uit in Nederland dan? Op consoleshop.nl staat een releasedatum van 8 februari

Bepaalde sites bieden hem al maanden aan.

De graphics zijn dus gewoon prima.
Niet zo goed als Call of Duty 4 maar zeker zo goed als Crysis.
Het spel is verder wat simpel en de AI is matig.
Gewoon voor een beetje knallen prima.
Er valt weinig in te stellen en de DVD is niet beveiligd dus die hoeft niet in de PC te blijven.
Voor tussendoor een aardig spel, inderdaad gewoon een beetje knallen.

avatar van waxs
Draak van een game..

avatar van Spawn NL
Betamax schreef:
De graphics zijn dus gewoon prima.
Niet zo goed als Call of Duty 4 maar zeker zo goed als Crysis.

Huh? What the?

van die zin klopt volgens mij geen drol, wil je zeggen dat dit er net zo goed uitziet als crysis op volle toeren?

avatar van Ga_me_bre_aker
een van de beste shooters op moment
Vind cool dat je wapenset kan samen stellen en extra's geeft.

[quote=Ga_me_bre_ker]Hij is super realistisch kan doodgaan met 3 of 4 kogels. Alleen koppen eraf en dat soort dingen is niet realistisch maar gewoon lol [/quote]

Ik heb al wat trailers bekeken van Soldier of Fortune: Payback en ik ben best onder de indruk, vooral grafisch is het erg mooi weergegeven. Wanneer verschijnt dit spel bij ons in de winkels voor de PlayStation 3, het lijkt mij een erg coole titel!
Alle ledematen van je vijanden eraf schieten, vooral ontzettend veel bloed!
Het gemiddelde ligt hier wel aan de behoorlijk lage kant, toch geen aanrader precies...

avatar van Ga_me_bre_aker
Wassup ! schreef:
Alle ledematen van je vijanden eraf schieten, vooral ontzettend veel bloed!

Het is wel een erg goed spel
vooral op de 360

avatar van killer7
Zeker geen top spel. maar wel een lekkere shooter voor tussen door. en de online mode loopt ook steeds beter. dus en dikke 3.

avatar van Tha Luz
Slecht,graphics zijn erg matig multyplayer is saai.
2.0

zware teleurstelling deze game, ik had er meer van verwacht.
Zeker na double helix. Ben best ver gekomen totdat je de gevangene
ergens in het spel naar een lift moet loodsen. Toen begon het spel me
steeds meer te irriteren. Steeds opnieuw geprobeerd maar dat ventje sterft wel erg snel.
Dus een baggerspel 1*!!!!!!

Imperial Figure
matige graphics, slome framerate op veel momenten en domme foutjes, ik liep een trap af maar toen zat ik vast tussen hekjes en balken dus ik dacht ff bukken en eronder kruipen maar kon totaal niet wegkomen.
Geen glitches of bugs maar gewoon niet goed uitgewerkte levels, domme foutjes dus en dan komt die slome framerate nog eens toekijken, net alsof de game de graphics niet aan kan terwijl de graphics gewoon matig zijn maar er is teveel gebruik gemaakt van licht effecten waardoor het soms traag en niet soepel loopt in de ps3 versie in ieder geval, weet niet hoe het zit met de andere versies.
Een 2,5* omdat sommige missies wel vermakelijk waren ook al was het erg lineair en repetitief.
Double Helix zullen ze nooit meer kunnen evenaren tenzij ze er echt werk van gaan maken.

Spawn NL schreef:

Huh? What the?

Call of Duty 4 doet daarnaast ook nog onder voor Crysis.