Front Mission 3 (1999)

PlayStation / PlayStation 3 / PlayStation Portable
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Square
Uitgegeven door Square

Het jaar is 2112, Kazuki Takemura is een student die woont in Yokosuka, Japan, wat hoort bij de OCU (Oceanic Community Union). Hij werkt als test piloot voor Kirishima Industries, een bedrijf dat Wanzers produceerd, militaire voertuigen met menselijke bewegings-stijlen. Tijdens een bezorging van nieuwe Wanzers aan de basis van de JDF (Japanese Defence Force), met zijn vriend en collega Ryogo Kusama, zijn ze getuige van een gigantische explosie. Het blijkt dat Kazuki's zus, die in het laboratorium van Yokosuka werkt, er op een of andere manier bij betrokken is. Op zoek naar antwoorden, worden ze meegesleurd in een internationale oorlog tussen de OCU, DHZ (volksrepubliek van Da Han Zhong) en UCN (United States of the New Continent) om de nieuwste sterkste Wanzer-technologie.

Imperial Figure
Dit spel bevat meer dan 150 uren speel plezier plus er is een hoop replay-value en dat via 1 cd.
En de gevechten zijn erg strategisch maar wel erg vermakelijk.

Mijn favoriete square game.