Beowulf (2007)

Alternatieve titel: Beowulf: The Game

PC / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

De game leert ons alles over het leven van Beowulf, de grote held die achter het grote monster Grendel aanzit. In de game heb je de leiding over een leger van twaalf slaven. Dit leger bouw je op door slaven te redden en gigantische monsters te doden. Je kunt dit leger in je voordeel gebruiken door hen bevelen te geven, zij kunnen handig van pas komen tijdens je tocht naar Grendel. Doe er alles aan om Grendel te verslaan en bevrijd het volk.

ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Heb al veel over de film gehoord en van deze game ook en hij bleek nog niet zo slecht te wezen! Lekker bruut geweld!

Ja!!!
Beowulf, de film lijkt me geweldig en hopelijk is de Game dat ook. Het blijft natuurlijk wel een game gebaseerd op een film en wanneer de film zo goed is, is de Game meestal erg slecht. Maar over deze heb ik mijn twijfels ook omdat het Ubisoft is en die stelt mij niet gauw teleur.

Denk maar aan King Kong.
Die game was kort, maar enorm leuk!

En die was ook van Ubisoft.

Eindelijk eens gewonnen met een leuke prijs! Oftewel krijg ik Beowulf binnen voor de PS3 of voor de PSP! Erg leuke prijs als je het aan mij vraagt! Mijn dag kan niet meer stuk!

Gefeliciteerd Wassup met je leuke Prijs.
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt...maar dat zal denk ik wel want het lijkt mij een geweldige Game! Vermeld je wel even hoe de Game is?

avatar van Tha)Sven
Ik vind de film niet zo goed, maar had er ook weinig van verwacht. Ik denk dus ook dat deze game niet echt goed gaat worden ..

Ik verwacht er juist veel van (film) en de Game overigens ook wel.

@ JohnWilliams.
Normaal zou de game volgende week in mijn bus moeten belanden en dan zal ik na een tijdje spelen mijn mening geven.

Ik weetniet precies wat ik van deze game moet vinden.
Wat ik wel weet is dat Ubisoft vette spellen dit jaar heeft opgebracht.
Dus ik ga Beowulf zeker wel checken.
Alleen maar uit nieuwsgierigheid.

Ubisoft is mijn lievelings Developer!!! Natuurlijk vanwege Rayman!

Ik ben razend benieuwd wat het spel uiteindelijk is geworden. Gisteren trouwens nog een mailtje gekregen dat ik de game voor de PS3 gewonnen heb!

Gelukkig dat je er dan één heb.
Stel je voor: Je hebt de geweldige Game gewonnen voor de XBOX 360...maar eh...die heb je niet. Nogmaals: Viel Spaß!

Thanx!

Al één positieve stem!
Wil diegene die al gestemd heeft ook een berichtje plaatsen.

Ik zal het vragen via een PM.

Vandaag binnen!
Eventjes gespeeld en op het eerste zicht viel de game absoluut niet tegen!

Beowulf: The Game is een erg leuke belevenis die aan alle verwachtingen voldoet.
Het spel volgt lichtjes het verhaal van de film, maar de personages worden niet voldoende uitgediept en dat is jammer voor een game die het verhaal van een film volgt...
Jij speelt natuurlijk Beowulf, een krijger die voor niets of niemand terugdeinst. Je kunt je team bevelen geven om bv. poorten te laten openen of stenen die je team opzij laten schuiven voor de almachtige krijger.
Het vechtsysteem is erg bruut, de krachten die je bezit kan je upgraden bij elke vlag door objectives succesvol te voltooien. Eventjes terugkomen op het vechtsysteem, denk maar aan botten breken, de nekken van je vijanden omdraaien, het zwaard in een titaan zijn oog steken en nog meer van dat soort stuff. Vernieuwend komt dit lekkers niet over, want het werkt opnieuw met knoppencombinaties, wat al eerder was voorgedaan bij Conan en God of War. De graphics zijn niet denderend, maar er zitten gelukkig geen frameratedrops in dit spel verwerkt, die de gevechten misschien zouden verstoren.
Het geluid is trouwens in één woord, prachtig! Cijfer: 3,5/5!

Spel loopt bij mij nu al vast, na het verslaan van die krabben, ren je naar de zee. Wordt opgeslokt door zeeslang. En als je een Superpower krijgt, kom ik niet meer verder. Jammer. Dus tot zover nog geen commentaar.
Jammer dat sommige mannejtes houterig bewegen en boven de grond zweven.

Op welke console speel je de game arnoudo? Ik heb de game op de PS3 en ik heb nog nooit een probleem vastgesteld.

Probleem is al opgelost.. ik moest op de CTRL knop drukken. En ik speel het op de pc. Ben nu in level 8.

Ik heb gisteren Beowulf gekocht en op eerste gezicht ben ik er heel positief over.
Ik vondt het geluid in het spel ook dope.
De besturing zelf vondt ik wel wat stroefwerken.
Later meer voorlopig 3,5.

Beowulf eindelijk uitgespeeld!
De betere kanten van het spel:
- leuke gevechtsmoves, hoewel ik ze lang niet allemaal heb gehad. zoals met 2 zwaarden vechten, speer werpen, en de legendarische wapens unlocken.
- leuke monsters; hoewel sommige er erg nep uitzien
- goede afwisseling met gevechten en je mannen commandos geven
- leuke wapens; kon wel meer gebruiken

Mindere punten
- of het ligt aan mijn pc, maar ik had veel last van framedrops, lang laden, er muziek/geluid problemen, kreeg zelf geluid toen ik alle geluidsettings had uitgezet.
- er zijn 3 passages in het spel waar ik echt uren meebezig ben geweest.
- Commandos geven over je manschappen, loop net als bij veel spellen stroef.

vraagje Tijdens de enerlaatste act (2) spring je opeens 30 jaar verder in het verhaal *forefeathers*) Betekent dit dat je het spel ook kunt spelen zonder deze tijdssprong?)

Cijfer 3*

superdross
Ik vondt de film heel mooi maar ik ga morgen de game halen
dus ik zal me er veel verheugen op deze game

avatar van Serpico
Iemand die dit spel wil kopen voor de Xbox 360? Pm mij even

Ik heb hem gewonnen en dus nog in plastic, ik heb echter geen Xbox.

Vecht is systeem is de mooiste van allemaal ongelooflijk!

Maar de wereld en aller erop en eraan valt tegen!

Vond juist de besturing om te vechten heel erg tegenvallen. Daarnaast kon ik me totaal niet inleven in dit spel.

avatar van jaspertje3
Ben vanmiddag begonnen met het spel, en kan me nog niet echt overtuigen. De graphics zijn niet al te best, en niet echt next-gen. Ik was wel verbaasd dat ik na een half uur spelen al op 11 procent van het spel was! Is het dus erg kort of hoe zit het?
Ik zit nu op 16%, ik moet nu Grendel verslaan. Het komt wel verdomd nauw met het drukken van de toetsen op het juiste moment om het monster te verslaan.
Ook het aansturen van je mannen om te zingen of stenen te verplaatsen vind ik maar vaag, niet leuk en onlogisch.

Maar goed, ik zit pas op 16%, en ga nog ff lekker verder spelen, waarop m'n stem later volgt.

avatar van jaspertje3
Heb nog een stuk verder gespeeld, en vind het maar strontvervelend worden allemaal. Kan het op dit moment niet opgebracht krijgen om verder te gaan. Het spel heeft trouwens wel veel last van steeds herhalende teksten, ik geloof dat Beowulf tijdens het vechten wel 3 woorden kan zeggen.
Ik hou 't op 2,5 ster.

Wat een woedeopwekkend spel, de game is zo slecht in elkaar gezet
dat ik hem kapot gegooid heb. Wat een kutspel.
Ik weet niet waarom iedereen zo positief is maar ik vind het waardeloos
crap LIGT DAAR GOED IN DE PRULLEN BAK.
0.5 * !!!!!!!

avatar van ps3me
1,0
Gamelord ik geef je groot gelijk.
Alleen heb ik hem weer voor 10 euro doorverkocht....
Het is een veel te makkelijk spel met een saai verhaal.

gak
Ik vind het een wonder dat ik dit spel heb kunnen uitspelen. Wat heeft dit spel me geërgerd.