Bionic Commando (1988)

Amstrad CPC / Arcade / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Famicom Disk System / Game Boy / Game Boy Color / Nintendo Entertainment System / Sinclair ZX Spectrum

Ontwikkeld door Capcom en Software Creations
Uitgegeven door Capcom en Go!

Jij speelt commando Nathan Spencer. Je bent echter geen doorsnee commando, want jij bent namelijk de enige met een uitschuifbare arm. Je arm zal de oplossing zijn tot het uitspelen van de vele missies die je voorgeschoteld krijgt. Zo moet je je arm gebruiken om bruggen over te steken en om te klimmen over obstakels. In je andere arm draag je een pistool en schakel je je tegenstanders uit.

Gaaf spel. Nooit uitgespeeld omdat ie vastliep in n ver stadium
Weet nog dat er n lekker sfeertje in de game hing.

avatar van John Milton
Dit was een van mijn favo NES games. Zodra je die hook timing onder de knie had, was het heerlijk!