Hype: The Time Quest (1999)

Game Boy Color / PC / PlayStation 2

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Hype is naar het verleden gestuurd door zijn nietsontzienende vijand Barnak de Zwarte Ridder. Hij moet zijn koninkrijk redden uit de ijzeren greep van deze tiran. De meester Hype moet zich een weg banen door de driedimensionale omgeving waarin 80 karakters hem opwachten. Deze combinatie van RPG, puzzels en actie moet Hype naar zijn eindbestemming brengen: een finale confrontatie met de verschrikkelijke man in het zwart Barnak!

Game_Kaza
Voor een poppetjes game nog best leuk. Vroeger was Hype altijd een uitgdagend spel voor mij en mijn vrienden. We speelden het ook geen van allen uit.

Ver kwam ik wel. Weet niet hoelang ik erover deed.
Als je echt een uitdagende game zoekt raad ik deze niet aan, maar stel je bent nog erg jong en hebt zin in een spelletje. Dit is het spelletje dat je zoekt. (Maar de GBC versie is niks)

3 sterren.

avatar van andnino
Één van de eerste Ubisoft spellen waarmee ze toen al bewezen hoe goed ze waren. Nooit gedacht dat er zoveel emotie in een playmobile-poppetje zou kunnen zitten...

prachtig spel... of is het jeugdsentiment?

avatar van Zell
Echt wat een heerlijk spel, misschien wordt ik wat verblind door mijn jeugdsentiment maar ik kijk nog steeds met veel plezier terug naar dit juweeltje onder de playmobile.
Het verhaal is verrassend goed, tenminste voor een spel dat gericht is op een wat jongere doelgroep. Het zag er toen prima uit en sprong er vooral uit door de revolutionaire stemmen bij de personages.

Nogmaals een heerlijk spel voor jonge gamers (en sentimentele)

avatar van Dark Lord Andrew
DIt is (naar mijn mening) echt één van de beste spellen ooit
Het verhaal is orgineel,
De soundtrack is geweldig
en het was een uitdagend spel!
Als ze deze ooit nog eens zouden re-booten, maar dan zonder playmobil, dan zou dat echt geweldig zijn

Super vet spel, jammer dat ik nooit verder ben gekomen dan een grote eindbaas nadat je bent ontsnapt uit de gevangenis. Geen idee, hoe ik die moest verslaan. Er kwam een nieuw spel, en dit spel werd 'vergeten'.

Maar al met al een Goed spel!

Game_Kaza
Dan ben je redelijk snel gestopt. De boss battle is behoortlijk makkelijk als je weet hoe je het moet verslaan. Het is indd een leuk spel. Ik zou eens proberen verder te komen.

avatar van jerom1234
Het lijkt ve me erg saai!
Maar aan jullie reacties moet ik hem kopen!

avatar van LimeLou
Je hoeft 't helemaal niet te spelen als het je niks boeit hoor

weet ik!
Maar ik dacht dat zo'n beetje alle Playmobil games slecht waren!
Ik speelde vroeger onwijs veel met playmobil, dus ik kan het er op gaan wagen!

avatar van LimeLou
De Lego games kunnen ook best vermakelijk zijn hoor, en wat toegankelijker voor jongere spelers

jerom1234 schreef:
Het lijkt ve me erg saai!
Maar aan jullie reacties moet ik hem kopen!

Aan jouw stemmen te zien ben je erg fan van al die oude Harry Potter spelletjes. Als dat zo is, dat vind je deze heel erg goed.

avatar van jerom1234
Is het zo ongeveer hetzelfde?

Nee, het is veel beter.

avatar van jerom1234
Ik ga hem vast wel kopen nu!

jerom1234 schreef:
Ik ga hem vast wel kopen nu!

Succes met zoeken.. Je kunt hem bijna niet downloaden en in de winkels ligt hij niet meer. Komt ook nog eens bij dat nieuwe systemen hem vaak weigeren te laten werken...

Heb het net nog eens gespeeld. Ik ging in snelvaart erdoorheen en was nog steeds ruim 6 uur bezig. Het is en blijft een geweldig spelletje. Een waardige vaste plaats op mijn nr. 1

Dit spel beschrijft mijn jeugd haha, vroeger was dit echt zo leuk, maar ik kwam ook nooit ver, maar laatst had ik het uitgespeeld en het was geweldig!