Midnight Club: Los Angeles (2008)

PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics.

Dit spel staat zonder pardon op mijn verlanglijstje!

Alleen al die screenshot overtuigt mij al om deze game te kopen.

Ik hoefde de screenshots niet eens tezien.
Ik heb al die delen van Midnight gekocht en uitgespeelt dat het op de 1e dag in me ps3 moet zitten.
Het is gewoon een vette spel en ik denk zelfs dat deze spel meer gaat verkopen dan de nieuwe need for speed en dat het zelf nog populairder dan de need for speed wordt.
Ik kan niet wachten.

Real_Games1 schreef:

Dat kan best kloppen, want het nieuwste deel van de Need for Speed-franchise was erg teleurstellend. De game bleek het inderdaad niet zo goed te doen als de voorgaande delen aan de kassa, alleen de die-hard fans hadden 'm nog gekocht, dus Midnight Club heeft nu een mooie kans om Need for Speed van zijn troon te stoten...
Afwachten maar...

Ik begin toch te twijfelen, nadat ik Gran Turismo 5 heb gezien wat er ook zeer indrukwekkend uit ziet.

Crespo09 schreef:

Het zag er inderdaad heel goed uit.
Hopelijk krijgen we 2 echte goeie racegames.
Van Midnight ben ik helemaal overtuigd dat het goed gaat komen.
Ik ga ze zeker allebei kopen.

De screens hebben mij ook al overtuigt om deze te kopen.

avatar van r e m i
Ik heb het spel vandaag gekocht voor mijn psp, zeker mooi!
(een winkel bij mij in de buurt vekoopt spellen altijd eerder )

avatar van Bahamut Zero
Had hem vanmiddag ook al in de hand ja Waar kom jij weg r e m i?

0,5
k.j
heb de game, 2 uurtjes zitten spelen.
En toen uit gezet, voor de rest wel leuk , maar beeld vind ik niet echt optimaal. ben je aan rijden, is gelijk de helft van de auto weg gezakt in de grond ! Dus daar baalde ik wel van

avatar van jaspertje3
Dus knal je er maar een 0,5 tegenaan. Kun je ook fatsoenlijk stemmen?

avatar van Foetsj_NL
Tsjah, inderdaad.

Heb de game net ook even een uurtje zitten spelen, en opzich viel het mij niet tegen. Midnight Club ziet er geweldig uit, en heeft een goede sfeer, maar op de een of andere manier wist het mij nog niet echt te boeien. Ik word een beetje zat van het reputatie halen en aan de top komen in games, het is gewoon totaal niet origineel om zoiets nog in een game te stoppen.

Ik heb lang niet meer zo`n goede race game gespeeld sind NFS Underground 2.

Dus wie NFS Underground goed vind moet dit zeker proberen.

avatar van JanVR
FUCK Wat is dit een zalige game vooral grafisch, alleen echt rete-moeilijk, soms echt te moeilijk.

Maar zo uitgebreid customizen zoals in NFS Underground 2 gaan we spijtig genoeg nooit meer meemaken denk ik.

Ralphy89
hebben de auto's lachgas in dit spel?

Ralphy89 schreef:
hebben de auto's lachgas in dit spel?

Ja.

SvV_Ying
Veel beter dan ik dacht. Even geleend van iemand en zeer vermakelijk.

Het rijdt lekker, het ziet er ok uit, zit goede muziek bij en de tune opties zijn erg goed. Ook lekker overzichtelijk. Tevens amper laadtijden.

Frustratie gehalte vind ik tot nu toe wel meevallen. Niet erg veel tegenliggers die je niet ziet aankomen, erg handig ook dat je automatisch langs bomen en palen 'glijdt'.

4* tot nu toe

avatar van rover45
het is goed spel werk goed soms wel moeilijk
zo goede race game komt niet vaak voor

avatar van Henrix
Ik wil dit spel nogsteeds wel kopen.. ik wacht alleen totdat hij 30 euro is (wat vaak met ps3 spellen gebeurt). Maar, voor 65 euro hoef ik hem nog niet, dan rijd ik wel gewoon rond in GTA IV

Echt de top is deze game. Ik krijg bijna het gevoel dat ik bijna in LA rij:P
Goede graphis mooie auto's:D

Imperial Figure
Weet je wat het nadeel is van midnight club, je krijgt een stip te zien in je map zonder enige hulp en je kunt geen gps aanzetten om de weg precies te volgen dus als je denkt hey zal het die straat zijn, maar heel vaak gaat het dus mis en moet je weer omdraaien om de goede weg te kiezen maar het probleem is dat je tegenstanders te goed zijn dus fouten maken is vitaal in een race.

avatar van Penrue
Imperial Figure schreef:

Nou ik heb gewoon een hele dikke pijl in me scherm staan die me de weg wijst en ik heb gewoon een minimap (GPS is dat dus) die ook nog eens verteld wanneer er politie is.

Dus ik weet niet wat jij allemaal ophebt maar ik denk dat je bij het verkeerde spel zit. O_o Overigens zie je in die gele flares ook welke kant je op moet.

Vind deze game echt gewoon top, echt een meesterwerk ben gewoon helemaal verslaafd haha. Heb gisteren ook via XBox Marketplace die South Central expansion gekocht voor 800 MP. Ik wil zo graag de game gewoon voor de volle 100% uitspelen.

Vind het echt een te gek spel en ik hoop zeker dat ze NFS van de troon slaan want als ik kijk naar de laatste delen van NFS... niet veel soeps helaas.

Echt een aanrader voor iedereen dus!

Imperial Figure
Nee dat was niet wat ik bedoelde Penrue maar goed het boeit verder ook niet, want zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.

avatar van Deatheye
Je kan cheats unlocken als je die Rockstar Barrels pakt. Maar heeft het effect op de game en trophies? Anders gebruik ik ze niet.

avatar van Penrue
Deatheye schreef:

Je krijgt dan de melding (je moet ook "yes" zeggen) dat missies en alles niet meer geldig zijn. Je krijgt dus geen rep, geld (geld weet ik trouwens niet zeker) en missies blijven in je log staan.

Maar die cheats zijn wel handig als je gewoon even lekker wil scheuren. :+

avatar van Deatheye
Penrue schreef:

Maar die cheats zijn wel handig als je gewoon even lekker wil scheuren. :+

ok dankje:) dan gebruik ik ze niet. (had er nog 1 te gaan voor de 10 dus ik had die melding nog nooit gezien)

Deze ook maar eens aangeschaft Midnight Club 3: DUB heb ik toender tijd veel gespeeld, aan het concept is niet veel gesleuteld grafisch is het een stuk beter maar inderdaad niet optimaal maar dat wil niet z eggen dat het niet mooi is.
Maar over de gameplay, het gaat snel je hebt het idee dat je vliegt over de weg dat is natuurlijk mooi alleen is het af en toe niet bij te houden, de besturing is vrij arcade en de moeilijkheids graad ligt voor mij precies goed in een race game. Prima game dus voor iemand die niet te veel verwacht van een race game, Need For Speed en Midnight Club doen vrijwel hetzelfde alleen is deze een stuk uitdagender en dus ook beter na mijn mening.
Ik geef het voorlopig een verdiende 3.5

Henrix schreef:
Dan is het geschikte moment voor jou nu aangebroken om hem in huis te halen. Slechts € 29,99 bij Bart Smit!

avatar van ps3me
ik heb dit afgelopen maandag van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag, het kostte 3 dagen lang maar 15€ !!!

Ik ben heel erg blij met het spel en ik vind het echt hartstikke leuk tot nu toe, mocht ik het nog een keer uitspelen dan schrijf ik een uitgebreide review. Maar voor nu nog geen cijfer of review, ik heb pas net auto group 2 vrijgespeeld.

avatar van ps3me
Even een kleine review van het spel, nog niet uitgespeeld maar ben al wel bij de 3e car-pack, nog maar 1 en dan heb ik ze allemaal.

Het spel ontwikkeld zich in mijn ogen goed, het verveelt nog net echt. Wat wel mist is een goed verhaal, dat zat bij Burnout Paradise ook niet en dat is ook een top racer, maar dit is heel ongeregeld, het verhaal is eigenlijk: je bent een amateur straat racer en je doel is om zoveel mogelijk reputatie te krijgen.. Dat is niet erg want het spel is, zoals al eerder gezegd, erg goed maar toch mis ik het af en toe wel.

Het rijden gaat goed en ik vind het erg leuk dat je kan kiezen of de game automatisch schakelt of dat jij het doet. Wat ik ook erg goed vind is dat de auto echt verschillen qua rijgedrag. Zo rijd de Ford Mustang (die ik nu heb) een stuk beter dan de TransAm Firebird of een Chevrolet Camaro. De bochten gaan bijvoorbeeld beter, meer grip in de bochten etc. Maar ook het optrekken, de topsnelheid en de reactie bij het sturen verschilt.

Over het algemeen een super race game (nou heb ik weinig verstand van racers, alleen ervaring met de NFS serie t/m Carbon en burnout paradise) Maar ik vind het erg goed tot nu toe. Ik zou zeggen tot nu toe een 3.5/4 maar ik stem nog niet, het kan nog erg veranderen.