Rocky Legends (2004)

PlayStation 2 / Xbox
Fighting / Sports

Ontwikkeld door Venom
Uitgegeven door Ubisoft

Rocky Balboa veroverde de wereld in de film Rocky. Jij hebt nu de kans om de wedstrijden uit de films na te spelen en het verhaal voor eens en voor altijd te veranderen. Kies zelf met wie je wil spelen: Rocky Balboa, Apollo Creed, Clubber Lang en Ivan Drago. Ervaar de filmwedstrijden nu eens van de andere kant van de ring. Train jezelf tot de max en unlock alle extra's in dit spectakel van een boksepos.

avatar van FunkStarr
Zeer tof spel, met ontzettend veel extra's welke zijn vrij te spelen door een nieuwe carrière te beginnen en zoveel mogelijk geld te verdienen door alle gevechten te winnen.