Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories (1999)

PlayStation

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Gebaseerd op de animé series, neemt Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories je mee naar het oude Egypte waar je het mysterie van het schaduwspel moet te ontsluieren en de 7 Millenium items moet verzamelen. Je moet het land doorreizen, met mensen praten en natuurlijk duelleren!

avatar van Artifact
Foute toevoeging, excuses hiervoor.

avatar van Princess Piranha
Ik kom niet verder dan Bandith Keeth.... Vond het een beetje te lastig. Je tegenstander maakt gemakkelijk allerlei combinaties maar zelf weet je er met geluk een paar.

Game_Kaza
Ik kwam volgens mij niet verder dan Kaiba.
Het vervelende hieraan is dat het niet volgens de orginele regels gaat. Wel leuk om goede combinaties uit te zoeken maar verder een vrij lastige en redelijk saaie game.

kevin13
fantastisch spel.

avatar van BlackskullB
Geweldige game, had deze vroeger in bezit en kon niet stoppen met spelen, er komt zelfs een stem in voor op het einde die schreeuwt: Nooooo!
Alleen dan een stukje langer, maar ik vond het altijd heerlijk dat je elke kaart kon fuseren op elk moment van het duel ^^
Zo had ik bijna altijd wel de Meteor Black Dragon, met zijn 3500/3000 ^^
Had m denk ik in.... grofweg een jaar, misschien anderhalf uitgespeeld.
Mjah, een goede game ^^
ik zeg dat het een 3,5* waard is.

avatar van kaholiic
redelijke game, maar vind dit allemaal zo eentonig!

hallo weet iemand op dit forum hoe je makkelijk deze kaarten krijgt
Blue eyes white Dragon
red eyes B Dragon
B skull Dragon ( red eyes B dragon summon skull)
cosmo queen
tri horned Dragon
sengegein
thousand Dragon ( zonder fusion
Dark magician Girl
gate guardian suijin kasjin sanga of the thunder
sworts of revealing light
ultimate perfectly greath moth
Dark magician of black chaos
als iemand dit weet zeg het dan even op het forum of stuur een berichtje alsvast bedankt

avatar van Harmonica
Herspeeld. Tja wat kun je ervan zeggen. Heb vroeger de kaarten ervan verzameld, het spelen daarvan tegen vrienden was wel leuk. Hier ook. Maar het kan toch beginnen te vervelen. Het spijtige ook is dat je met de raarste kaarten fusies kunt maken die eigenlijk helemaal geen fusies zijn. Spijtig, zo heb ik die draak kunnen maken waar Gaia the First Knight mee kan fuseren.