Space Quest 6: Roger Wilco in the Spinal Frontier (1995)

Alternatieve titel: Space Quest 6

Macintosh / PC

Ontwikkeld door Sierra
Uitgegeven door Sierra

Na voor de zoveelste keer het heelal van de ondergang te hebben gered in Space Quest 5 keert Roger Wilco in triomf terug op het hoofdkwartier van StarCon. Alleen had hij zich zijn ontvangst heel anders voorgesteld. In plaats van te worden onthaald als een held wordt hij aangeklaagd wegens het overtreden van tal van StarCon-wetten. Uiteindelijk zijn de aanklagers mild door Wilco slechts te degraderen tot het werk dat hij vroeger deed, schoonmaker, op de SCS DeepShip 86. Hier beleeft hij weer allerlei avonturen waarbij hij uiteindelijk zelfs wordt verkleind om te kunnen worden geïnjecteerd in de bloedbaan van Stellar Santiago, een vrouwelijk crewlid waar Roger een oogje op heeft.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.