MotoGP 2 (2002)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco

Net als in het eerste deel vind je ook hier weer de stunt-mode waarmee je op een snelle manier extra punten kan scoren tijdens het racen. Met deze punten kun jij de eigenschappen Acceleratie, Topsnelheid, Sturen en Remmen van je motor opwaarderen totdat je een volmaakt racemonster hebt. Daarnaast kun je je skills weer verbeteren door eerst diverse onderdelen door te lopen. En als je dit maar gedoe vindt, dan doe je gewoon even een Quick race zodat je je snel kunt afreageren. MotoGP 2 heeft welgeteld zestien verschillende tracks waarop je je kunt uitleven.

avatar van paulisdik
De MotoGP voor de PS2 heeft zekerste weten 10 verschillende tracks.