Gallop Racer 2 (2004)

Alternatieve titels: Gallop Racer 7 | Gallop Racer Lucky Seven | Gallop Racer Lucky 7

PlayStation 2
Simulation

Ontwikkeld door Tecmo
Uitgegeven door Tecmo en Zoo

In 'Gallop Racer' krijg je de kans om de volgende kampioen te trainen of als beginneling voor een jockey te werken. Doe je uiterste best, want jij bepaalt de carriere van de jockey! Race tegen maximum 4 spelers in Free, Battle en Party Battle mode. Probeer al de moeilijkste races te winnen zoals bvb de geheime all-stars events. Leer nieuwe vaardigheden als jockey in elke nieuwe race! Ga in het publiek zitten en wed mee op je favoriete paard.