Pokémon Pinball (1999)

Game Boy Color
Pinball

Ontwikkeld door Jupiter

Zoals elke andere pinball is het hier ook de bedoeling om zoveel mogelijk punten te scoren. Alleen heeft Pokémon Pinball nog een andere functie, omdat het gebaseerd is op Pokémon Red en Blue moet je hier dus ook alle 151 pokémon verzamelen om je pokédex compleet te maken.

avatar van Tha)Sven
Aardig spelletje voor een pinball spelletje

avatar van Princess Piranha
Deze hadden we voor vakantie gekocht in Zeeland. De GBC was niet meer weg te slaan bij mijn oudste zus!

Ik vond het erg verslavend en toch best wel lastig wil je ze allemaal hebben.

Muffinhead
oh wat vond ik dit spel toch vreselijk irritant

en toch greep ik er steeds naar terug

avatar van Nintendofreak
Ja amai dit spel is een leuk spel maar tog ook zo irritant.
Ik speelde er uren aan een stuk op gewoon voor de pokemons vrij te spelen.

Er is ook nog een andere pinball van pokémon op de gba van rub en saph.

Wist niet dat deze erop stond..typte al eerder 2 keer pokemon in, maar nu met pinball erachter. Vond ook de cartridge apart voor de gameboy..heel groot en moet je er ook een batterij instoppen!!

Het spel zelf is wel leuk, echt pinball in de cafe's werd me te duur en die van windows zelf vind ik geen zak aan!!
Deze is daarentegen wel fijn om te doen, dat het van pokemon is boeit me niet zo...het pinball gedeelte is gewoon.. FUN!!
3,5*!

avatar van PC.ENGINE.FAN
Ik ontdekte dat ik verkeerd zat te kijken. Ik moest deze reactie bij Pokemon pinball Ruby Sapphire kwijt.

avatar van steffengamer
Ik heb pokemon games hoog zitten, maar hier lijkt me toch werkelijk niets aan!