Brute Force (2003)

Xbox
Shooter / Action

Ontwikkeld door Digital Anvil
Uitgegeven door Microsoft

Het is het jaar 2340 en de mensheid is in een rap tempo uitgebreid. Verspreid over een 50 tal Star Systems leven we al jaren in vrede, hoewel buitenaards leven is ontdekt vormt dit tot op heden geen ernstige bedreiging. Totdat "The Sword of Shadoon" opduikt, een rebelse terroristenorganisatie die vast en zeker "The Confederation", de menselijke regering, tegen zal werken. Die laten zich niet onder de voeten lopen, en sturen secret commando's om het zwaard naar beneden te halen. Dat is waar jij begint, met Tex, die wel raad weet wat te doen met de terroristen.

Vind deze game wat tegenvallen, maar hij is verre van slecht. Probeerde hem op hard maar kom met hard niet verder als je de spion naar de extraction point moet brengen. Sneuvel steeds op het zelfde stuk..AAARRRGHH!!
Zet de setting dalijk op standard, zxal wel moeten wil ik nog van deze game genieten. Want de gameplay is heerlijk om te gamen. voor nu 3,5*!!

Ben nu weg van deze game...waar ik nu zit in de game, lijkt het bijna op een shooter-RPG met de keuze uit 4 personages. Soldaat, Predetor, Sniper en Spion.
De actie in de game is te gek, bijna non-stop, leuke verscheidenheid aan vijanden. Je komt terecht van dorre,barre velden tot oerwouden en ruines steeds op een andere planeet. De characters zijn goed uitgewerkt en prachtig neergezet. De tussenfilmpjrs zijn tof en vullen de sfeer en voegen veel toe aan de game. ook de verschillend super power per persoon is leuk en uniek gebracht. toffe game waar ik effe veel plezier aan heb.

+punten.
Strakke personages
leuke grapchics.

-punten
soms erg pittig
in game geluiden zijn niet super
Soms irritante camera standen

Niet veel minpunten.
Moet wel zeggen dat de XBOX veel leuke exclusives heeft en over de meeste ben ik goed te spreken.
Toffe game 4,0*!!