Top Spin 3 (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door PAM
Uitgegeven door 2K

Top Spin 3 zal weer de nodige tennissterren kennen, maar we kunnen ook weer een eigen tennisser creëren. Top Spin 3 spelers zullen wederom online en offline kunnen gaan tennissen, om zo hun favoriet te laten stijgen op de wereldranglijst.

Nijmegen
tja, meer de fifa in de tenniswereld

SvV_Ying
Nijmegen schreef:
tja, meer de fifa in de tenniswereld

mwah, ik vind juist eerder PES. PES is over het algemeen gezien meer simulatie dan FIFA. Top Spin is meer simulatie dan bijvoorbeeld Virtua Tennis

JVT
PES = arcade en fifa is simulatie tegenwoordig. een jaar of 3/4 geleden was dit andersom.

zitten hier veel spelers in het spel? ik heb VT3 maar daar zitten echt zo weiniig spelers in, slaat nergens op.

avatar van Barcel
Superspel, maar soms heel erg saai als je heel wat uurtjes al heb gespeeld... Het blijft maar hetzelfde maar het was ook erg leuk geweest!

avatar van Duke Nukem
Dit is niet een tennisspelletje dat je zomaar even oppakt en begint te spelen als een professional. Het vergt een zekere aanpassing als je arcade games zoals Virtua Tennis gewoon bent. Timing is heel belangrijk, alsook je positie op het veld ten opzichte van de bal. Met X sla je een vlakke slag, met O een slag met topspin, met vierkantje een slag met slice en met driehoekje een lob/dropshot (naargelang of je de linker joystick omhoog of omlaag richt). Ook de rechter joystick kan worden gebruikt voor de slagen. Je hebt de keuze uit 5 camerastandpunten: TV far, TV, TV close, Zoom, Zoom close. Bij een doubles match heb je slechts de keuze uit 2 camerastandpunten: TV en TV close. En als je met twee op een console speelt, dan zijn er 3: TV far, TV en TV close. Je kunt ook kiezen of bij het wisselen naar de andere kant van het tennisveld de camera de speler volgt of niet. In Top Spin 3 kunnen mannen tegen vrouwen spelen, wat niet in elk tennisspel mogelijk is. Ook leuk dat je met tennislegendes als Boris Becker en Björn Borg kunt spelen.