A New Beginning (2011)

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Daedalic
Uitgegeven door Daedalic en Deep Silver

In A New Beginning kun je spelen met twee verschillende hoofdpersonen. Een ecologische ramp bedreigt de wereld, en het is aan deze twee mensen om er iets aan te doen. Hiervoor zullen ze de hele wereld rond moeten gaan, om op verschillende plekken onderzoek te doen naar de oorzaak en de oplossing voor het probleem. Er zijn verschillende puzzels en andere avontuurlijk situaties waar je je uit moet zien te redden.