Adventure Island II (1991)

Alternatieve titel: Takahashi Meijin no Bōken Jima II

Game Boy / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door Hudson

Na het eerste deel heeft Master Higgins eindelijk wat rust tot dat zijn vriendinnetje weer word ontvoerd maar deze keer door aliens. Nu gaat hij weer op pad door heel Adventure Island met de hulp van zijn vertrouwde skateboard en de hulp van dinosauriërs.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Erg vernieuwend, met de mogelijkheid om wapens te kiezen en op dino's te rijden. Ik vond hem nooit leuker of beter dan de oudere en andere Adventure Island games, maar het was een geweldig spelletje tijdens die lange ritten in de auto naar de camping in Frankrijk.