Impossible Mission (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation Portable
Adventure / Platform

Ontwikkeld door Epyx
Uitgegeven door Epyx

Je neemt de rol aan van een geheimagent die de kwaadaardige meesterbrein Professor Elvin Atombender moet zien te stoppen. Je moet de basis van Atombender binnen dringen en hier stukken van het systeemwachtwoord zien te bemachtigen. Tijdens het zoeken naar dit wachtwoord moet je zijn dodelijke robots vermijden maar tegelijkertijd ook nog het wachtwoord zien te bemachtigen!

avatar van JohnWilliams
welleweirdo schreef:
Echt een kutgame. Behoed jezelf en koop dit niet!

Ik heb het spel niet in huis maar een vriend van mij heeft hem gekocht, het grappige is dat ik hem niet zo goed vind terwijl de titel me wel aansprak...jammer...maar Welleweirdo je had me er al voor gewaarschuwd en dat was maar goed ook.