Judge Dredd: Dredd vs Death (2003)

Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door Sierra

Welkom in MegaCity One, metropool van meer dan 400 miljoen inwoners, allen potentiële criminelen. Het derde decennium van de XXII° eeuw, de werkloosheid is alomtegenwoordig, verveling is universeel. De ‘Judges’ zijn de laatste hoop in deze strijd tegen de totale anarchie. De ‘Judges’ zijn gerechtigd om onmiddellijk op te treden als politieman, rechter en zelfs beul. In de huid van de meest beruchte onder hen, Judge Dredd moet je het opnemen tegen een horde vampieren die op een mysterieuze manier zijn verschenen in de straten van MegaCity One.

avatar van Game-analist
Goede game!

Dr. Salvador
Dat zeg je bij elke game, en als een game slecht is dan zeg je alleen Slechte game!

lol. ik heb deze als een klein ventje gespeeld. niet verder dan lvl een geraakt