Tetris Worlds (2001)

Game Boy Advance / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox
Puzzle

Ontwikkeld door Radical, Blue Planet en 3d6
Uitgegeven door THQ

Tetris Worlds is afgeleid van de wereldberoemde Game:'Tetris', in Tetris Worlds komen er verschillende vormpjes komen uit de lucht vallen. Draai ze voordat ze landen in een poging ze gesloten aan elkaar te passen. Krijg je een ononderbroken lijntje blokjes, dan verdwijnt die lijn!

avatar van JohnWilliams
Tetris nou op de GBA, PS2, XBOX, PC & Nintendo Gamecube!