Charlie's Angels (2003)

Nintendo GameCube / PlayStation 2

Ontwikkeld door Neko
Uitgegeven door Ubisoft

Op een zekere avond valt plotseling in New York de stroom uit en de hele stad is in het duister gehuld. Als de lichten weer aangaan is het Vrijheidsbeeld verdwenen. Op andere locaties in de wereld verdwijnen ook monumenten op dezelfde manier: de Arc de Triomph in Parijs, het Lincoln Memorial in Washington D.C., Stonehenge en vele anderen. Hier zit meer achter! Het is tijd voor Charlie om de Angels te bellen!

avatar van Mephisto
1,0
Mijn allereerste PS2-spel.
De bediening is erg houterig. Hoewel het in 3D is, speelt het als een lineair 2D-spel. Je Angels kan je betere moves aanleren, maar zit er nauwelijks afwisseling in het spel. Constant hetzelfde: een reeks mannen neermeppen, iets oprapen, verderlopen, tweede reeks mannen...
Ook het verhaal is niet erg boeiend en de Angels hebben hun sexy identeit hier verloren.
Jammer!

Als allereerste spel kies je dit? Ik heb deze game niet gespeeld maar als ik op mijn vermoedens af ga en dit als eerste game zou spelen zou ik hem meteen hebben verkocht, en mijn PS2 erbij waarschijnlijk

avatar van Mephisto
1,0
Neen, het ergste is dat ik hem heb gekregen bij mijn PS2. In het begin was het wel leuk maar toen kon ik toch niet kritisch zijn, toch niet over mijn eerste game? Nu wel, zoals je ziet, en intussen is hij verkocht, jawel.

avatar van Miss.Blonde
Ooit eens gespeeld, maar ga er geen beoordeling voor geven. Het was hier en daar wel vermakelijk maar niet meer dan dat. Volgens mij was het spel zo kort dat je het binnen een uurtje had uitgespeeld. Tenminste zo leek het.

Een afrader, of je moet erg van de films houden dan niet