Ghosthunter (2003)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony, Electronic Arts en Namco

Ghosthunter volgt de avonturen van Lazarus Jones tijdens zijn eerste werkdag bij het politiekorps van Detroit. De stoere rookie krijgt het verzoek om een verlaten oude school te onderzoeken. De school vormde in het verleden het toneel van een gruwelijke (en nog steeds onopgeloste) massamoord. Samen met zijn ervaren partner Anna Steele gaat Lazarus op weg naar deze routineklus, althans dat denkt hij. Maar zoals het een ware survival horror betaamt, duurt het niet lang voordat het misdaadbestrijdende duo tot aan de enkels in het ectoplasma staat.

avatar van Bart Tönjann
Wel redelijk spel. Jammer dat het nooit écht eng word, waar ik toch wel op hoopte, en op een gegeven moment word het allemaal wat langdradig, maar al met al heb ik me zeker wel vermaakt met dit sfeervolle spel.

Wat een leuke Cover!
Spel nog nooit gespeeld maar als Bart er 4 sterren voor geeft moet het toch wel goed zijn.

Lexcoaster
Leuk spelletje. het is erg genig op monster etc. te jagen, ook is het leuk om te spelen als spook. Soms is het sfeertje ook lekker creepy, maar echt eng word het nooit. 3.5*