Dungeon Siege II (2005)

Alternatieve titel: Dungeon Siege 2

Ontwikkeld door Gas Powered
Uitgegeven door Microsoft

Keer terug naar Aranna, een uitgestrekt gebied dat geteisterd wordt door een burgeroorlog en waar de grenzen tussen goed en slecht zijn vervaagd. Verzamel al je moed en geef leiding aan de strijd tegen Valdis, een heftig gevecht om de orde in de wereld te herstellen – koste wat kost.

avatar van Tha)Sven
Deze vond ik nog minder dan deel 1 dus helaas 3,0 ster. Niet verkeerd, maar daar houd het dan ook wel mee op.

avatar van Nickaliciouz
Ik vind het echt zo'n mwah mwah mwah titel.

avatar van bvonk
Ik heb me zeker wel weer vermaakt met deze game. Is gewoon er leuk om met een groep figuren die je samenstelt tijdens het spel ten strijden te gaan. Verhaal gaat ook iets verder dan deel 1 maar helaas was al wel duidelijk dat de grafische eigenschappen (verbeterde van deel 1) niet meer van die tijd waren.

@Nickaliciouz
wat bedoel je met mwah mwah mwah titel?

4.5

avatar van kaholiic
Dat hij niet zon super spel vind ...

kingsnake77
Aangename en spannende game.
Mooie wereld, spannende avonturen en veel mogelijkheden om zelf dingen te ontdekken.

Aardig spel, maar lang niet zo verslavend als deel 1