Monster Hunter Freedom (2006)

Alternatieve titels: Monster Hunter G | Monster Hunter Portable

Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Monster Hunter: Freedom speelt zich af in een sprookjesachtige pre-historische wereld, uiteraard vol met monsters. Je woont in een dorp, dat fungeert als veilige thuisbasis en als uitvalsbasis voor het monsterjagen. In het dorp wonen zogenaamde jagers die naar de naam 'Monster Hunter' luisteren. Deze Monster Hunters moeten het dorp beschermen van de monsters niet niet veel goeds van plan zijn.

avatar van totalreject
Toen ik voor het eerst over dit spel las leek het me erg leuk. Ik kocht hem toen ik hem eindelijk ergens vond en het begon inderdaad grappig. Al snel begon ik me te irriteren aan de besturing en ik moet zeggen dat dit ook de reden is geweest dat ik er uiteindelijk mee gestopt ben om te spelen. Erg jammer want als de besturing beter was geweest had het best een leuk spel kunnen zijn.

avatar van Tha Luz
Mooie originele naam, ''monster hunters''