Gran Turismo 5 (2010)

PlayStation 3

Ontwikkeld door Polyphony Digital

Deze nieuwe Gran Turismo lijkt op zijn voorgangers maar is weer uitgebreid met nieuwe auto's en tracks. Dit deel bevat circa negenhonderd auto's en meer dan tachtig circuits op verschillende lokaties over de hele wereld. Er is een singleplayer en multiplayer mode. In de singleplayer kun je alle auto's en circuits vrijspelen en in multiplayer kun je online tegen andere spelers spelen.

Ja Forza 3 ziet er wel beter uit dan GRID. Ik verwacht ook niet dat GT5 beter/mooier wordt dan Forza. Het zal allemaal bij elkaar in de buurt liggen. Beide agmes zijn of wordne gewoon goed.

284
Ik heb gister even de time trail gedownload, en ik ben niet echt onder de indruk van de graphics
Gran Turismo, en Gran Turismo 3, daar was ik echt onder de indruk van de graphics.

Ach ik koop hem wel. Alleen het heeft echt veel te lang geduurd.

Het schijnt inderdaad dat het grafisch wat minder is en dat er nog getweaked moet worden aan de physics.

avatar van gamesz
Van eind maart al naar onbepaalde datum in 2010 las ik.. mooi klaar mee! Als ze dat maar waar maken.

284
Als ze de game kunnen verbeteren altijd goed.

Ravnoss
Ik ben benieuwd. Forza 3 heeft me toch weer erg positief verrast. Gran Turismo 5 moet toch uit een ander vaatje gaan tappen willen ze de koppositie weer overnemen. Maar aangezien ze de game weer uitgesteld hebben denk ik dat ze dit zelf ook beseffen. Ik ben in ieder geval blij met het uitstel en blijf hopen op de beste racegame tot dusver

avatar van Nick.
Zal hier een splitscreen multiplayer bij zitten?
want ik ben opzoek naar een (recent) racespel met een goede splitscreen multiplayer, aangezien er bijna alleen maar online multiplayer games gemaakt worden, kan je niet eens met wat vrienden spelen...

ja, komt u nou maar...

wordt wel Episch deze game..

Nick. schreef:
Zal hier een splitscreen multiplayer bij zitten?

Dit vind ik ook zo irritant als wat! En ook met shooters komt dit steeds vaker voor. Online is lang niet zo leuk als spelen tegen mensen die naast je zitten op de sofa. Het kan toch niet moeilijk zijn om er gewoon een split screen in te steken...

@Ageingrebel + Nick

Splitscreen is vrij normaal voor de Gran Turismo Serie, ik weet zeker dat het er al vanaf deel 3 bij zat.

@Ageingrebel + Nick

Ik hoop het alvast. Ook toen ik bijvoorbeeld Killzone 2 wilde aanschaffen was ik enorm teleurgesteld dat er geen splitscreen was. En een goede racesim met splitscreen op de PS3 heb ik nog steeds niet gevonden. Echt een schande, al dat online gedoe is misschien wel leuk voor de meesten, maar dat moet niet ten koste gaan van de goede oude splitscreen. FIFA speel ik ook nog steeds veel liever tegen iemand naast mij dan online tegen iemand uit vietnam ofzo.

huh? FIFA op splitscreen spelen? doe ik anders nooit

avatar van paulisdik
@Ageingrebel + Nick

1 en 2 heeft ook splitscreen!

huh? FIFA op splitscreen spelen? doe ik anders nooit

Lol, nee FIFA heeft geen splitscreen, maar gewoon een offline multiplayer op één scherm. Splitscreen zou nogal vreemd zijn, me dunkt.

De intro is uitgelekt: YouTube - GAF GT5 GOW3.avi

Ziet er goed uit.

avatar van kaholiic
Zeker niet zo'n goed spel.

Nijmegen
En wie verwijderd de stem?

@Ageingrebel

Als je nog een leuke splitscreen race game wilt, zou ik voor Sonic & Sege All-Stars Racing gaan. Erg leuk om met z'n vieren tegen elkaar te spelen.

avatar van rudiger
Release is bekend: 24 september 2010

En daarna wordt ie weer uitgesteld tot `n nader datum in 2011 .
Van mij hoeven ze hem niet meer uit te brengen .

Ravnoss
ik snap er geen snars van. De Proloog heeft toch als het goed is dezelfde engine als deeltje 5? Hoe kan het dan zo allemachtig lang duren voordat hij uitkomt, ik wil hem NU

Ik denk dat ze de game volledig op de schop hebben genomen. Na het zien van Forza moesten ze waarschijnlijk de game nog een stap verder brengen. (GT is bij uitstek de race game op de console en die eer hebben ze wel hoog te houden) Meer en betere schade modellen, phsyics aanpassen etc. Forza was en is echt een hele goede race game

bron?

play.com en cdwow, hmm retailers releasedata zijn meestal ongegrond, maar ik hoop van harte!

Ravnoss
mk1992, jij hebt voor de zekerheid GT5 maar alvast in je top10 gezet?

Ravnoss schreef:
mk1992, jij hebt voor de zekerheid GT5 maar alvast in je top10 gezet?

jazeker, Prologue was al goed, de demo nog beter, dus GT5 moet wel de kers op de taart worden

Prologue was echt miskoop. Je kon niet eens tunen.

Rujar schreef:
Prologue was echt miskoop. Je kon niet eens tunen.

ehh, jawel? alleen heet het dan afstellen. speel het nog vaak online bij gebrek aan betere racespellen

avatar van mieltjoes
GT: 5 komt waarschijnlijk gratis bij de launch van de nieuwe reeks 3D televisies van Sony, dat heb ik gisteren bij Sony gezien en gehoord.

Voor prijzen van de 3D tv's moet je even een berichtje sturen naar me

Ze komen eind Juli uit!