Streets of Rage (1991)

Alternatieve titel: Bare Knuckle

Nintendo Wii / Sega Game Gear / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / PlayStation 3 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Ooit was het een vrolijke, vredige plaats, maar sinds het misdaad syndicaat van Mr X de stad heeft overgenomen, is het veranderd in een poel van verderf. Als zelfs de wet omgekocht blijkt te kunnen worden, besluiten de drie agenten, Adam Hunter, Axel Stone en Blaze Fielding om de politie te verlaten en zelf voor gerechtigheid te gaan zorgen, maar de weg naar Mr X zal niet makkelijk zijn, want de straten zitten vol met zijn tuig.

Hele toffe game, deze speelde ik vroeger altijd bij iemand op de good old Sega Megadrive!

Lekker met zijn 2en gangs in elkaar beuken! Leuk waren ook de extra attributen zoals stokken en knuppels!