Open Season (2006)

Alternatieve titel: Baas in Eigen Bos

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / Xbox / Xbox 360

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Je speelt als Boog, een Grizzlybeer die erg gelukkig is met zijn thuis. Maar op een dag besluit de stad om Boog, samen met zijn vriendje Elliot terug te sturen waar ze vandaan kwamen, de natuur dus. Helaas is het jachtseizoen net begonnen en moeten ze zien te overleven in dit doldwaas avontuur.

Dit heet toch Baas in eigen bos in het Nederlands? Hoe dan ook, 1 maal gespeeld op de Gamecube, maar dat vind ik niet voldoende om te stemmen. Wat ik gezien heb is bagger en daar zou ik mijn geld niet aan willen verspillen.

avatar van Artifact
JohnWilliams schreef:
Dit heet toch Baas in eigen bos in het Nederlands?

Kijk eens bij de alternatieve titel

Ach, het is dan ook een Disney game he ...

Oh, stom van mij...
Disney heeft niet al te sterke Games inderdaad maar ondanks dat heeft Disney wel een paar goeie ertussen zitten.